اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهرداری مسئولیت ضرب و شتم کارگران کارواش سعادت آباد را پذیرفت/ شهردار منطقه 2 استعفا داد



سرانجام بعد از گذشت چند روز از ماجرا حمله شبانه ماموران شهرداری به کارواشی در سعادت آباد که با ضرب و شتم شدید کارگران آن و نیز تخریب اموال این مجموعه همراه بود عزیز الله نظری شهردار منطقه ۲ مسئولیت این اقدام را پذیرفت

 تصاویر و فیلم منتشر شده از این حادثه احساسات عمومی را جریحه دار کرد. در این فیلم دهها مامور شهرداری با چماق و قمه شبانه به کارواش مسجد واقع در سعادت حمله کرده و به صورت بی رحمانه کارگران محل را هدف ضرب و شتم قرار می دهند. شورای شهر تهران این اتفاق را در دستور کار قرار داد حافظی یکی از اعضای شورای شهر تصریح کرد که بر اساس تحقیقات صورت گرفته، ماموران شهرداری عده ای از افراد چماقدار را برای انجام عملیات ضرب و شتم اجیر کرده بودند. محمد حقانی دیگر عضو شورای شهر تاکید کرد که فعالیت کارواش مسجد مذکور به لحاظ قانونی محل اختلاف بوده اما شهرداری برای اجرای خواسته خود در تملک این محل از بدترین روش استفاده کرده است

شهردار تهران اما در توضیح این ماجرا مدعی شد که چون ماموران شهرداری در اقدامی مقابله به مثل کارگران کارواش را هدف قرار دادند

شهردار منطقه 2امروز طی نامه‌ای به قالیباف شهردار پایتخت ضمن ابراز تاسف از اتفاق پیش آمده درخصوص کارواش سعادت آباد و پذیرش مسئولیت این حادثه استعفا داد.
 

 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,حمله شبانه ماموران شهرداری به کارواش

اخبار  اجتماعی  - ایران 


ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم هواداران شهرداری ارومیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قالیباف ضرب و شتم کارگران کارواش سعادت آباد توسط ماموران شهرداری را توجیه کرد/ آنها هم ماموران ما را کتک زدند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

قالیباف در واکنش به گزارش مصور خبرگزاری فارس درباره حمله شبانه ماموران شهرداری به کارگران کارواش سعادت آباد و ضرب و شتم فجیع و تخریب اموال آنان گفت: آن‌ها نیز با سنگ و چوب به ماموران آسیب رسانده و علاوه بر تخلف، به ماموری که می‌خواسته اجرای قانون کند، تجری کرده اند.

این توجیه قالیباف درباره رفتار ماموران سازمان زیر مجموعه خود در حالی عنوان شده است که محسن سرخو روز یکشنبه ضمن اشاره به گزارش های مردمی و رئیس هیات امنای مسجد قدس محله سعادت آباد در خصوص این حادثه افزود: تعدادی از ماموران شهرداری تهران بامداد روز گذشته، با حضور در یک واحد شست و شوی ماشین در محله سعادت آباد تهران، اقدام به تخریب این کارواش و همچنین ضرب و شتم کارگران شاغل دراین واحد کردند.

وی با اشاره به اینکه این کارواش موقوفه مسجد قدس است، به خبرگزاری ایرنا گفته است: نیروهای شهرداری تهران در ادامه اقدام خود، با استفاده از موانع سیمانی(نیوجرسی) و خاکریزی ورودی این واحد شست و شوی ماشین را نیز مسدود می‌کنند.
با این حال شهردار تهران در گفتگو با خبرگزاری میزان گفته است: در جریان این موضوع هستم و اصل درگیری تحت هر شرایطی کار ناپسندی است، آن را محکوم می‌کنم و دستور رسیدگی و پیگیری این مسئله را صادر کرده‌ام.

وی ادامه داد: واقعیت این است که ماموران شهرداری در رسیدگی به تخلفات بر اساس حکم قضایی عمل می‌کنند و خود راسا در این مورد تصمیم نمی‌گیرند.

شهردار تهران تصریح کرد: فقط بخشی از فیلم که مربوط به درگیری بوده، منتشر شده است؛ این درحالیست که آن‌ها نیز با سنگ و چوب به ماموران آسیب رسانده و علاوه بر تخلف، به ماموری که می‌خواسته اجرای قانون کند، تجری کرده اند.

قالیباف افزود: طبیعی است که در برخورد با متخلفات آن‌ها از خود مقاومت نشان می‌دهند؛ اما ماموران ما نباید درگیر می‌‌شدند و باید با روش دیگری این کار را انجام می‌دادند و مسئله را با عکس‌العمل مناسبی حل می‌کردند.

 

اخبار اجتماعی - ایران آنلاین