اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهادت 2 مأمور پلیس در اصفهان بر اثر زیرگرفتن توسظ قاچاقچیان



 

دو مأمور یگان امداد پلیس اصفهان بعدازظهر چهارشنبه در جاده فرودگاه اصفهان به شهادت رسیدند. این دو مأمور هنگام انجام وظیفه در جاده فرودگاه اصفهان به یک خودروی سواری به علت قاچاق مواد مخدر مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

  سرنشینان خودروی مرموز بدون توجه به دستور ایست، دو مأمور پلیس را که سوار بر موتورسیکلت بودند زیر گرفته و از محل گریختند. وی با بیان اینکه این حادثه باعث شهادت این دو مأمور شد، افزود: این خودرو نیز به دلیل سرعت زیاد واژگون شده و سرنشینان آن که دو مرد و یک زن بودند دستگیر شدند. وی با اشاره به اینکه درگیری مسلحانه در این حادثه وجود نداشت، تصریح کرد: این دو مأمور پلیس 23 سال سن داشتند.


 اخبار حوادث  -  ایران
 


ویدیو مرتبط :
سرقت کیف پول مأمور پلیس در روز روشن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت مأمور پلیس در مرز(+عکس)



اخبار,اخبار حوادث,شهادت مأمور پلیس

 اخبار حوادث - شهادت مأمور پلیس در مرز(+عکس)

مأمور پلیس نیکشهر در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: محمد پنجه کوبی یکی از مأموران پلیس نیکشهر که روز جمعه در درگیری با اشرار مسلح در بخش لاشار نیکشهر زخمی شده بود در بیمارستان زاهدان به شهادت رسید.


سردار حسین رحیمی افزود: این مأمور فداکار و ایثارگر با وجود تلاش پزشکان، روز یکشنبه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.وی افزود: در این درگیری یکی از اشرار فراری به هلاکت رسیده است.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران