اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شمال گرم می شود


وظیفه ادامه داد: در روز شنبه نیز آسمان تهران کمی ابری خواهد بود. درشهرهای جنوبی نیز وزش باد واحتمال باد و گرد وخاک پیش بینی می‌شود. دمای هوا درگرم‌ترین زمان به 38 درجه و درخنک ترین زمان به 26 درجه می‌رسد.

ایسنا: مدیر دفتر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: براساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق خراسان جنوبی، کرمان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش باد، رگبار موقتی باران و گاهی رعد وبرق پیش بینی می‌شود. این وضعیت امروز درشمال غرب و ارتفاعات البرز در استانهای گیلان،‌ مازندران، گلستان،‌ سمنان و قزوین نیزرخ خواهد داد.

احد وظیفه افزود: امروز دربرخی نقاط استانهای اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان دربعدازظهر وزش باد و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک دور از انتظار نیست. روزهای جمعه و شنبه با افزایش سرعت وزش باد در برخی مناطق جنوب غرب و سواحل خلیج فارس مواج خواهد شد. درسایر مناطق کشور نیز آسمان صاف و آبی بوده و دمای هوا در نوار شمالی کشور افزایش نسبی خواهد داشت.

وی درباره وضعیت هوای استان تهران گفت: هوای این استان در روز جمعه صاف در پاره‌ای از نقاط همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود. همچنین دربعدازظهر رشد ابر درارتفاعات و وزش باد برای آن پیش بینی می‌شود. دمای هوا در گرم‌ترین زمان به 27 درجه و در خنک‌ترین زمان به 25 درجه می‌رسد.

وظیفه ادامه داد: در روز شنبه نیز آسمان تهران کمی ابری خواهد بود. درشهرهای جنوبی نیز وزش باد واحتمال باد و گرد وخاک پیش بینی می‌شود. دمای هوا درگرم‌ترین زمان به 38 درجه و درخنک ترین زمان به 26 درجه می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
همگی بریم سفر..شمال..شمال♡ منوبا خودت ببر شمال..شمال ♡

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شمال ایران گرم می شود


کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما در بخش های شمالی کشور خبر داد.

جام جم آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما در بخش های شمالی کشور خبر داد.

معصومه احمدی گفت: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی،‌ در بخش های شمالی کشور افزایش محسوس دما، همراه با وزش باد شدید به ویژه در غرب سواحل دریای خزر و استان های گیلان و اردبیل پیش بینی می شود.

وی گفت:‌ امروز در بخش هایی از شمال غرب،‌ غرب و با شدت کمتر در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز،‌ جنوب شرق استانهای کرمان و سیستان بلوچستان،‌ بارش خفیف باران و رگبار، ‌رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که این بارش ها عمدتا در ساعات عصر و اوایل شب روی خواهد داد.

احمدی افزود: در بخش های شمالی کشور افزایش محسوس دما و همراه با وزش باد شدید به ویژه در غرب سواحل دریای خزر و استان های گیلان و اردبیل پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد:‌ با افزایش سرعت وزش باد در بخش هایی از مرکز و شرق کشور، استانهای ایلام و خوزستان امروز آسمانی همراه با غبار و گرد و خاک خواهند داشت.

احمدی گفت: در تهران پدیده قابل ذکری نداریم، آسمان صاف و گاهی نیمه ابری خواهد بود و دمای هوای امروز پایتخت هم به 28 درجه خواهد رسید.