اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شعار این کاندیدا 55 میلیون به اضافه 1 است


شعار من 55 میلیون به اضافه 1 است و فکر نمی‌کنم از 55 میلیون نفری که می‌توانند رای بدهند کسی مخالف دولت ضد تورم باشد لذا روش من ایجاد اشتغال برای مهار تورم است.

خبرگزاری مهر: نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر مردم به دولتی رای ندادند که این تورم را متوقف کند مسئول خود مردم هستند افزود: قضیه اتمی ایران فنی نیست سیاسی است به آمریکایی‌ها می‌گویم شما هرچه فشار بیاورید ملت زیر بار نمی‌رود ما باشما تعامل می کنیم ولی مذاکره نمی کنیم.

محمد غرضی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اولین برنامه تلوزیونی، تبلیغاتی خود که از شبکه جام جم سیما پخش شد با اشاره به کاهش ارزش پول ملی طی 100 سال گذشته گفت: قبل از مشروطه ارزش یک ریال برابر با یک دلار بود اما به ترتیب بعد از رفتن رضا شاه، کودتای 28 مرداد، حمله متفقین، دولت بنی صدر که مدعی اقتصاد بود و دولت آیت الله هاشمی، دولت خاتمی و احمدی نژاد ظرف 100 سال گذشته هر دولتی آمده با تورم کشور را اداره کرده است.

وی با بیان اینکه اداره کشور با تورم انسجام ملی را از بین می‌برد افزود: شعار من 55 میلیون به اضافه 1 است و فکر نمی‌کنم از 55 میلیون نفری که می‌توانند رای بدهند کسی مخالف دولت ضد تورم باشد لذا روش من ایجاد اشتغال برای مهار تورم است.

کاندیدای انتخابات در بخش دیگر برنامه در پاسخ به سوالات مخاطبان در جواب سوالی درباره برنامه‌های خود گفت: از دولتها برنامه می‌خواهند برنامه کار فیزیکی است صد کار فیزیکی انجام دهیم ولی تورم را مهار نکنیم انسجام سیاسی کشور از بین می رود لذا هیچ قول نامربوطی به مردم نمی دهم.

غرضی در پاسخ به سوالی درباره هدف اصلی کاندیدا شدن خود گفت: من نزدیک 60 سال فعالیت سیاسی کردم 16 سال به عنوان وزیر فعالیت کردم و مسایل اقتصادی را خوب می‌شناسم لذا اگر 55 میلیون با من هماهنگ باشند روزانه من را کنترل کنند نه به خاطر شعار بلکه به خاطر تعهد می‌توانم بسیاری از مشکلات را حل کنم.

وی ادامه داد: هدفم این است که زندگی را برای مردم تسهیل کنم مردم دنبال خدماتی هستند تا دولت زندگی را برای آنها تسهیل کند و اینکه قدرت سیاسی ایران را که مورد تهاجم اروپا و آمریکاست ارتقا دهد.

کاندیدای انتخابات درباره برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت خود نیز گفت: برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت و میان مدت باید مبنای استحکام داشته باشد لذا ارزش پول مردم نباید تغییر کند این تغییر تمامی اهداف را از بین می‌برد من از ملت می‌خواهم به من رای ندهید به روش رای بدهید.

غرضی ادامه داد: من مصر هستم به اینکه تمامی سوالات را در یک چارچوب کنترل تورم بدهم به خاطر این است که تا فندانسیون محکم نباشد هر بنایی بسازیم باقی نمی ماند. هیچ حزب و گروه و دسته ای در ایران به خاطر عدم وجود یک اقتصاد مناسب، پایدار نبوده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره مواضعش در مورد سیاست خارجی گفت: ما عضو سازمان ملل متحد هستیم. بر اساس قوانین سازمان ملل انرژی هسته‌ای حق مشروع ماست و به نظر من قضییه انرزی اتمی فنی نیست قدرت‌های سیاسی نمی‌توانند به ما ایراد بگیرند ما ظرف 200 سال گذشته به هیچ کشوری حمله نکردیم می‌گویند شما در آینده می‌خواهید بمب اتم بسازید در حالی که ما طبق قوانین اسلامی و قانون مدنیت خودمان محالف بمب اتمی هستیم.

کاندیدای انتخابات ادامه داد: در هیچ دادگاهی آدم را به خاطر ذهنیت محاکمه نمی‌کنند، قضییه اتمی ایران فنی نیست سیاسی است به آمریکایی‌ها می‌گویم شما هرچه فشار بیاورید ملت زیر بار نمی‌رود ما باشما تعامل می کنیم ولی مذاکره نمی کنیم. مصدق با شما مذاکده کرد حکومت او را سرنگون کردید. برای ما جنگ درست کردید به همسایگانمان حمله کردید الان در مورد سوریه با شما تعامل می‌کنیم اما مذاکره نه، کسانی که فکر می‌کنند تعامل با آمریکا مذاکره است اشتباه می‌کنند.

غرضی درباره سوالی مبنی بر تیم اقتصادی و برنامه‌های دولت احتمالی اش گفت: تورم نتیجه چیست؟ چرا کشوری با تورم روبرو می‌شود؟ وقتی دولتی بیش از درآمد هزینه کند تورم ایجاد می‌شود لذا اگر مردم به دولتی رای ندادند که این تورم را متوقف کند مسئول خود مردم هستند. اگر ملت آمدند 55 میلیون رای دادند به اینکه دولت ضد تورم می‌حواهیم می‌توانند متوقع باشند.


ویدیو مرتبط :
حرف اضافه قسمت 55

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریشه بداخلاقی‌ها آنجا بود که عکس همسر یک کاندیدا را جلوی دوربین تلویزیون گرفتند/ شعار زنده باد بهار در خزان زندگی مردم



کریمی اصفهانی: ریشه بداخلاقی‌ها آنجا بود که عکس همسر یک کاندیدا را جلوی دوربین تلویزیون گرفتند/ شعار زنده باد بهار در خزان زندگی مردم

دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار اعتقاد دارد که در حادثه 22 بهمن به رئیس مجلس زیر سوال نرفت بلکه کلیت نظام زیر سوال رفت.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش نامه، کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با نامه با محکوم کردن اتفاقات روز 22 بهمن قم گفت:  افرادی که این حادثه را رقم زدند قبل از اینکه مسائل نظام و اسلام را مدنظر داشته باشند، بیشتر منافع خودشان را مورد نظر قرار دادند. در جایی که تمام دوربین‌های جهانی در حال ثبت حماسه ملی مردم ایران هستند، وقوع چنین حادثه‌ای جز خیانت و بی معرفتی چیز دیگری نیست.

وی ادامه داد: در شهر قم، در شهری که انقلاب از آنجا آغاز شده است شهری که ام‌القرای اسلام است این حرکت ناشایست شکل می‌گیرد و این جای سوال دارد. مراجع تقلید، علما و همه بزرگان نیز این حرکت را محکوم کردند.

حوادث قم دل مردم را به درد آورد

وی با تاکید بر سواستفاده دشمنان از این حوادث گفت: در این میان شبکه‌های جهانی به جای اینکه حماسه بزرگ مردم را پوشش بدهند، بهانه‌ای را به دست آوردند که این اتفاقات و بداخلاقی‌ها را پوشش گسترده دهند و این بی اخلاقی‌ها را هرگونه که می‌خواهند تفسیر می‌کنند و بر علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند و این حوادث یقینا دل دوستداران انقلاب چه در داخل و چه در خارج از کشور را به درد آورد و دل کسانی که مخالف نظام بودند را شاد کرد.

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار اظهار کرد: در حادثه 22 بهمن قم، اصل نظام ضربه خورد نه شخص رئیس مجلس، اینها حضور همه جانبه مردم که خواست رهبری انقلاب است را هدف گرفته‌اند و دادستان کل کشور باید این موضوع را جدی مورد بررسی و پیگرد قرار دهد و به سادگی از روی آن نگذرند..

این حادثه برمی‌گردد به روزی که رئیس مجلس را معاویه خطاب کردند

عضو جبهه پیروان ریشه حادثه قم را در مناظره‌های سال 88 دانست و ادامه داد: علت حادثه قم و بی‌اخلاقی‌ها بر می‌گردد به روزی که عکس همسر یک کاندیدا را آوردن جلوی تلویزیون و به صورت بداخلاقانه به مردم نشان دادند. علت حادثه 22 بهمن بر می‌گردد به روزی که دو تن از روحانیون را مورد هجمه قرار دادند در مناظره، آن روزی این حادثه پیش آمد که، یکی از نزدیکان آقای رئیس جمهور، رئیس مجلس  را معاویه خطاب کرد. آن روزی این حادثه پیش آمد که در میدان آزادی قبلا از سخن از نظام و انقلاب گفتن، رئیس جمهور مطالب متعددی را که اصلا در شان چنین روزی نبود بیان کردند.

مذاکره با آمریکا در حوزه اختیارات رهبری است

کریمی اصفهان با انتقاد از محتوای سخنان احمدی‌نژاد در روز 22 بهمن گفت: در آنجا صحبت مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند در حالی که  رابطه با آمریکا  در ید مقام معظم رهبری است، رئیس جمهور می‌گوید من خودم مستقیم مذاکره می‌کنم.

وی ادامه داد: مسئله بعدی این است که ایشان به گونه‌ای مسائل را مطرح می‌کنند که گویی مردم تصمیم می‌گیرند نه نظام! کشور قانون اساسی دارد و اگر بنا بر برگزاری انتخابات است، باید تایید صلاحیت‌ها بررسی شود. کسانی که نسبت به کشور خیانت کرده‌اند از جمله فتنه گرها، منافقین جدید که منحرفین جدید هستند و گروه انحرافی نباید در انتخابات حضور داشته باشند.

بهار مردم را تبدیل به زمستان کرده‌اند

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار  گفت: در قم شعار زنده باد بهار سر می‌دادند در حالی که عملکرد ایشان تمام بهار مردم را در دولت نهم و دهم تبدیل به زمستان کرده است و آن وقت از بهار صحبت می‌کنند. ریشه فتنه ای که در قم بود در این مورادی که ذکر شد، مشاهده می‌شود.

کریمی اصفهانی رفتارهای اتفاق افتاده در 22 بهمن را خلاف سخنان رهبری دانست و اظهار کرد: جایگاه سران قوا، جایگاه شخص نیست، جایگاه رئیس قوه است و جایگاه حقوقی است و نه حقیقی و جایگاه حقوقی آنها مهم است نه یک فرد و یک اسم.

وی ادامه داد: زیر سوال بردن جایگاه رئیس مجلس، زیر سوال بردن نظام است و در نظام شخص مهم نیست. رهبری مکرر صحبت می‌کنند و می فرمایند در آینده نزدیک در مورد این بداخلاقی‌ها صحبت می‌کنم اینها مسئله است.

شروع بداخلاقی‌ها از رئیس جمهور بوده است

عضو جبهه پیروان احمدی‌نژاد را آغاز کننده بداخلاقی‌ها در کشور دانست و گفت: آقای رئیس جمهور همان مطلب رهبری در مورد بداخلاقی‌ها را تکرار می‌کند و می‌گوید من در باره بداخلاقی‌ها در آینده صحبت خواهم کرد. شروع بداخلاقی‌ها از شما بوده، این‌ همه جنجال از سخنان رئیس قوه مجریه شکل گرفته است.

وی گفت: این مطالب بسیار دور از واقعیت است. بداخلاقی را کسی می‌کند که اول شروع می‌کند و بعد می‌گوید می‌خواهم از بداخلاقی صحبت کنم. این یعنی نگفتن واقعیت‌ها به مردم. حرکت منفی خودشان را که تمام دوربین‌ها ثبت کرده است به نام مقام معظم رهبری انجام می‌دهند که این عمل هیچ همخوانی با بیانات مقام معظم رهبری ندارد و دستگاه‌های امنیتی ما باید سریعا وارد این ماجرا بشوند به ویژه اینکه مراجع هم واکنش‌ها ی زیادی به این حادثه نشان داده اند.

کریمی اصفهانی با توجه به سخنان رئیس جمهور در مورد اینکه منظور از زنده باد بهار« امام زمان» بوده است گفت: این‌ها خلاف دیگرشان این است که تبلیغات زودرس را شروع کرده‌اند. زنده باد بهار چه معنی می‌دهد؟

کسی که مسلم را نپذیرد، امام حسین را هم نمی‌پذیرد

وی با مقایسه امروز ایران با حادثه کربلا  ادامه داد: کسی که در کربلا مسلم را پذیرا نباشد به طور یقین امام حسین را پذیرا نخواهد بود. کسی که ولایت فقیه را زیر سوال می‌برد  چگونه دم از امام زمان می‌‌زند؟  این‌ها دروغ محض است.

وی ادامه داد: هرکسی که نایب امام زمان را پذیرا نباشد و گوش به فرمان ایشان نباشد در پذیرش امام زمان مشکل دارد. امروز این حرف‌ها رد گم کردن و انحراف برای مردم است و ما این خطر را برای نظام هشدار می‌دهم./نامه نیوز