اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شروع امیدوار‌ کننده گیشه نوروزی


اکران نوروز ۹۴ از چهارشنبه گذشته با نمایش ۴فیلم آغاز شد و در ۳ روز ابتدایی فیلمی بر صدر جدول فروش نشست که غیبت آن در سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر حاشیه‌ها و بحث‌هایی را برانگیخته بود؛ گرچه فاصله میان صدرنشین با فیلم دوم آنقدرها نیست که در روزها و هفته‌های آینده پر نشود.

همشهری آنلاین: اکران نوروز ۹۴ از چهارشنبه گذشته با نمایش ۴فیلم آغاز شد و در ۳ روز ابتدایی فیلمی بر صدر جدول فروش نشست که غیبت آن در سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر حاشیه‌ها و بحث‌هایی را برانگیخته بود؛ گرچه فاصله میان صدرنشین با فیلم دوم آنقدرها نیست که در روزها و هفته‌های آینده پر نشود.

«استراحت مطلق» عبدالرضا كاهانی با برچسب «ممنوع برای زیر 14سال» تا پایان روز جمعه در تهران بیش از 70میلیون تومان فروخته و این رقم در حالی حاصل شده كه تعداد سینماهای نمایش‌دهنده فیلم در روز نخست به عدد انگشتان یك دست نرسید. قرار است از چهارشنبه آینده تعداد سالن‌ها به 22 سالن افزایش یابد. استراحت مطلق از روز گذشته در مشهد و اصفهان هم روی پرده رفته و تا اواخر هفته 10شهر دیگر به این جمع افزوده می‌شود.

«ایران‌برگر» مسعود جعفری جوزانی كه فروشی خوب برایش پیش‌بینی می‌شد، در جدول اكران نوروزی روی پله دوم ایستاده است. امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران درباره آمار فروش ایران‌برگر به همشهری گفت: اكران این فیلم كمدی در سینماهای شهرستان‌ها از یكی‌دو روز آینده شروع می‌شود اما در سینماهای تهران مجموع فروش آن در 3روز اول اكران به 68میلیون تومان رسید.

«رخ دیوانه» ابوالحسن داوودی با 63میلیون تومان فروش در رتبه سوم است. محمد شایسته از دفتر پخش هدایت فیلم درباره میزان فروش بهترین فیلم جشنواره سی‌و‌سوم به همشهری گفت: رخ دیوانه روز اول اكران 15میلیون تومان و در روزهای بعد 23 و 25میلیون تومان فروخت. در حال حاضر فیلم در 20سالن روی پرده رفته و با كامل شدن تعداد سینماهای نمایش‌دهنده، روزهای آینده می‌توان آماری دقیق‌تر ارائه كرد.

«طعم شیرین خیال» كمال تبریزی فعلا قعرنشین جدول 4 فیلم اكران نوروز است. این فیلم فانتزی در 3روز اول 30میلیون تومان در 18سینما فروخته و قرار است تعداد سینماهای نمایش‌دهنده آن بیشتر شود. «روباه» بهروز افخمی هم از چهارشنبه آینده به جمع فیلم‌های روی پرده می‌پیوندد تا رقابت اكران نوروز جدی‌تر از گذشته پیگیری شود.


ویدیو مرتبط :
بهترین و امیدوار کننده ترین چراغای زندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران 2 - سوریه صفر؛ شروع امیدوار کننده شاگردان خاکپور



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 فوتبال مقدماتی المپیک ریو-قطر؛
ایران 2 - سوریه صفر؛ شروع امیدوار کننده شاگردان خاکپور

شاگردان محمد خاکپور گام نخست را در مقدماتی المپیک محکم برداشتند.

تیم‌ ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 17 در ورزشگاه جاسم بن‌حمد(السد قطر) در نخستین دیدار مرحله مقدماتی المپیک‌ریو رودرروی سوریه قرار گرفت که این دیدار با 2 گل به سود شاگردان محمد خاکپور به پایان رسید.

ترکیب‌ ایران: محمد خاکپور، محمد رضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی عبدالله‌زاده، وحید حیدریه، مهدی ترابی(احسان پهلوان)، میلاد محمدی(مهرداد محمدی)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی(میلاد کمندانی)، علیرضا نقی‌زاده و ارسلان مطهری

ترکیب سوریه: عبدالطیف ناسان، موئد الاجان، حسین الواید(محمد احمد)، عمر المیدانی، عامر جنیات، عمر خاربین، نصوح نکدهلی(محمود باهر)، محمد الماواس، خالد المباید، موئد الخولی، حمید میدو

نیمه نخست این دیدار با اینکه شاگردان خاکپور برتری محسوسی مقابل سوری‌ها داشتند ولی راهی به دروازه این تیم پیدا نکردند تا با دست خالی به رختکن بروند.

نیمه‌دوم هم با برتری مجدد ایران دنبال شد و امیرارسلان مطهری دقیقه 64 موفق شد دروازه سوری‌ها را باز کند تا امیدها یک بر صفر پیش بیفتند.

دقیقه 72 میلاد محمدی هم موفق به گلزنی شد تا نتیجه را دو بر صفر کند.

ملی‌پوشان امید با این پیروزی در حال حاضر با 3 امتیاز در صدر جدول گروه نخست قرار گرفتند.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت 20 قطر به مصاف چین خواهد رفت.

شاگردان خاکپور جمعه از ساعت 20 در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف قطر میزبان رقابت‌ها خواهند رفت.

ملی‌پوشان امید ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های سوریه، چین و قطر در گروه‌اول مقدماتی المپیک‌ریو قرار دارند.

کریستوفر بیچ قاضی این دیدار به عمر خاربین و حمید میدو و حسین الواید از سوریه و میلاد محمدی از تیم ایران کارت زرد نشان داد.

اخبار ورزشی - ایلنا