اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرط انتشار آلبوم جدید مرتضی پاشایی


مسئول دفتر موسیقی وزارت ارشاد انتشار آلبوم جدید مرتضی پاشایی را منوط به اجرای شروط اعلام شده دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان: مسئول دفتر موسیقی وزارت ارشاد انتشار آلبوم جدید مرتضی پاشایی را منوط به اجرای شروط اعلام شده دانست.

فرزاد طالبی مسئول دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگویی در خصوص آلبوم «پرنده» منتسب به مرتضی پاشایی گفت: مؤسسه «سماء» می‌تواند این آلبوم را منتشر کند اما با همان شروطی که 10 سال گذشته مجوز گرفته است و هر آنچه غیر آن شروط باشد، تخلف محسوب می‌شود و دفتر موسیقی طبق ضوابط با آن‌ها عمل می‌کند.

وی ادامه داد: این آلبوم 10 سال پیش مجوزی گرفته و با توجه به اینکه با وقفه‌ای 10 ساله وارد بازار شده مرتبط با سیاست شرکت پخش‌کننده است و مانع قانونی ندارد.

طالبی در رابطه با انتشار آلبوم‌‌های بی‌کیفیت و فروش آن فراتر از حد معمول عنوان کرد: دفتر موسیقی نمی‌تواند درباره سوء استفاده‌ از احساسات هواداران وی ارزشیابی کند و خارج مسئولیت خانه موسیقی است ولی به هر حال از طرف دفتر موسیقی تذکراتی داده شده است.

وی افزود: به هر حال محبوبیت و اقبال عمومی که نسبت به مرتضی پاشایی شده است برای مؤسساتی که با وی همکاری داشته برای بازنشر آثار وی می‌تواند امری مثبت تلقی شود.


ویدیو مرتبط :
مرتضی پاشایی - شب بعد از انتشار آلبوم یکی هست (1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان انتشار آخرین آلبوم «مرتضی پاشایی»


آخرین آلبوم مرحوم «مرتضی پاشایی» که در ماه های گذشته حواشی زیادی را به خود دیده، به گفته پدر این خواننده در هفته های آینده وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

موسیقی ما: آخرین آلبوم مرحوم «مرتضی پاشایی» که در ماه های گذشته حواشی زیادی را به خود دیده، به گفته پدر این خواننده در هفته های آینده وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

ناصر پاشایی (پدر مرتضی پاشایی) در خصوص زمان دقیق انتشار این آلبوم گفت: «آلبوم طی هفته های آینده وارد بازار می شود و همه تلاش ما دراین مدت بر این اساس بود که همه دوستان و اطرافیان مرتضی را راضی کنیم و این آلبوم در نهایت سلامت و بدون هیچ مشکلی وارد بازار شود.»

ناصر پاشایی در خصوص برخی اظهارات از سوی اطرافیان و دستان و تهیه کننده سابق آثار پسرش درباره این آلبوم و مالکیت قانونی این آلبوم نیز توضیح داد: «تقریبا مشکلات حل شده و به امید خدا همه قرار است دست به دست هم بدهیم تا این آلبوم که به نوعی آخرین خواسته مرتضی از ماست روانه بازار شود. جلسات زیادی برگزار شده و سعی و تلاش ما بر این بوده که هیچ سوء تفاهمی در میان نباشد. بخاطر همین فکر می کنم مشکلی پیش نیاید و هم اکنون آلبوم در حال طی آخرین مراحل اداری ست و شرکتی که قرار است آلبوم را منتشر کند، در حال تعیین زمان انتشار این اثر است.»