اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شب های زیبای ایران به روایت ناسا +عکس


ناسا با استفاده از داده‌های ماهواره Suomi NPP، تصویری با قابلیت زوم کردن تهیه کرده که زیبایی‌های شب سیاره زمین را به تصویر می‌کشد.

خبرگزاری ایسنا: ناسا با استفاده از داده‌های ماهواره Suomi NPP، تصویری با قابلیت زوم کردن تهیه کرده که زیبایی‌های شب سیاره زمین را به تصویر می‌کشد.

این تصویر نسخه بهبود یافته‌ای از تصویری است که سازمان ملی اقیانوسی و جوی آمریکا (NOAA) در تاریخ پنجم دسامبر (15 آذر) از شب زمین تهیه کرده است.

برای تهیه تصویر «مرمر سیاه» (Black Marble) از فناوری ابداعی شرکت Gigapan در ترکیب با داده‌های ماهواره رصدگر زمین Suomi NPP استفاده شده است.

این تصویر قابلیت بزرگ‌نمایی داشته و کاربران می‌توانند با زوم کردن بر روی بخش های مختلف، جزئیات دقیقی از زیبایی‌های شب مناطق مختلف کره زمین را مشاهده کنند.

برای دیدن تصویر زیبای زمین در هنگام شب می‌توانید به این آدرس نشانی http://www.ouramazingplanet.com/3866-black-marble-zoomable-image.html مراجعه کنید.


زیبایی شب تهران در تصویر «مرمر سیاه»


زیبایی شب ایران در تصویر «مرمر سیاه»


زیبایی شب های مناطق مختلف جهان در تصویر «مرمر سیاه»


ویدیو مرتبط :
ایران - آرژانتین به روایت عکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس زیبای ناسا از فلات ایران


گربه خوابیده در شمال خاورمیانه را تاکنون از این زاویه دیده اید؟ تصویر زیر در یک ظهر اردیبهشت 94 از فلات ایران ثبت شده است.

خبرآنلاین: گربه خوابیده در شمال خاورمیانه را تاکنون از این زاویه دیده اید؟ تصویر زیر در یک ظهر اردیبهشت 94 از فلات ایران ثبت شده است.

عکس زیبای ناسا از فلات ایران