اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شاهکار جدید و عراقی فدراسیون فوتبال ایران!


یک مسئول عراقی از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه در تهران با تقبل تمام هزینه‌ها خبر داد.

ایسنا: یک مسئول عراقی از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه در تهران با تقبل تمام هزینه‌ها خبر داد.

قرار بود تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه 29 می در امارات به مصاف عراق برود، اما این دیدار به علت انصراف اماراتی‌ها از میزبانی لغو شد.

سایت "اخبار الان" مصر نوشت که فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد برگزاری این دیدار را در تهران داده و همه هزینه‌ها را پذیرفته است.

این سایت مصری نوشت: یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق در گفت‌وگو با سایت گل عربی گفت که فدراسیون عراق دعوت شفاهی را از همتای ایران خود برای برگزاری بازی دوستانه بین دو تیم در 29 می در تهران داده و متعهد شد که تمام هزینه‌های سفر و اقامت سه روزه کاروان عراق در تهران را خواهد پذیرفت.

این مسئول عراقی افزود که فدراسیون فوتبال عراق امروز (سه‌شنبه) به پیشنهاد ایران جواب خواهد داد. تنها مانع کنونی در موافقت با این پیشنهاد، رقم مالی است که فدراسیون فوتبال عراق از این بازی به دست می‌آورد.


ویدیو مرتبط :
جزئیات رفع تعلیق فوتبال ایران از زبان مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ منفی فدراسیون فوتبال ایران به درخواست عراقی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال ایران با درخواست عراق برای برگزاری بازی‌های تیم ملی این کشور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در ورزشگاه آزادی مخالفت کرد.

چندی پیش بود که فدراسیون فوتبال عراق به خاطر شرایط امنیتی از سوی فیفا از برگزاری مسابقات خانگی در این کشور ممنوع شد و باید کشور دیگری را به عنوان میزبان مسابقاتش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 معرفی می‌کرد.

طبق رایزنی‌های مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و عراق، مقرر شده بود که بازی‌های تیم ملی عراق در ورزشگاه آزادی برگزار شود ولی فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته، دوشنبه، در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق به برگزاری مسابقات این تیم در ورزشگاه آزادی پاسخ منفی داد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق، در این خصوص گفت: روز دوشنبه فدراسیون فوتبال ایران از ما برای برگزاری مسابقات عراق در ورزشگاه آزادی عذرخواهی کرد چون آنها می‌خواهند مسابقات تیم ملی کشور خودشان را در این ورزشگاه برگزار کنند.

طبق اعلام فدراسیون عراق، احتمالا شهر اهواز میزبان مسابقات تیم ملی فوتبال این کشور خواهد بود.

اخبار ورزشی - مهر