اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شاهزاده ویلیامز شکلاتی! +عکس



میشل ویبو این تابلوی هنری را با 16،074 عدد شکلات سه‌گوش ساخته است.

میشل ویبو این تابلوی هنری را در مدت‌زمان 100 ساعت با 16،074 عدد شکلات سه‌گوش و در ابعاد 12 در 8 ساخته است. وزن این اثر هنری 154 کیلوگرم است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,ساخت مجسمه با شکلات

 

معمولاً اعضای خانواده سلطنتی روی صندلی می‌نشینند تا نقاش تصویر آن‌ها را نقاشی کند اما این بار دوک کمبریج احتمالاً با دیدن تصویر خود و پسرش جورج که با شکلات درست‌شده، غافلگیری شیرینی خواهد داشت. این تابلوی بزرگ به شاهزاده ویلیامز به مناسبت روز پدر و اولین سالروز پدر شدنش اعطا شد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,ساخت مجسمه با شکلات

 

اخبار,اخبار گوناگون,ساخت مجسمه با شکلات

 

میشل ویبوی 36 ساله که در خلق آثار هنری با مواد غذایی تبحر دارد، از 1500 تخته شکلات سیاه و شکلات‌های شیری و سفید برای سه‌بعدی کردن این تابلو استفاده کرد. این هنرمند پس از اتمام تحصیلات خود در رشته معماری از کشور محل تولد خود، اندونزی، در مدرسه ملی آشپزی لندن نیز درس خواند و تا به امروز جوایز بسیاری در المپیک‌های آشپزی برده است.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
انیمیشن سازی با ریچارد ویلیامز - ایجاد عکس العمل 1-- 9

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین شهرهای شکلاتی جهان /عکس


در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از شهرهای دنیا و مکانهایی که در آن بهترین شکلاتها تهیه می شود آشنا کنیم.