اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شادی 10 مسافر جامانده از هواپیمای گمشده


درحالی‌که جهان در شوک ناپدید شدن هواپیمای ایر آسیا فرو رفته است، خانواده‌ای اندونزیایی برای نجات جانشان جشن شادی گرفتند.

روزنامه شهروند: درحالی‌که جهان در شوک ناپدید شدن هواپیمای ایر آسیا فرو رفته است، خانواده‌ای اندونزیایی برای نجات جانشان جشن شادی گرفتند.

خانواده ١٠نفره اندونزیایی به‌طور معجزه‌آسایی به علت تأخیر در رسیدن به هواپیمای ناپدید شده ایرآسیا که درحال حرکت به سمت سنگاپور بود، از مرگ نجات یافتند. کریستیاناواتی یکی از اعضای این خانواده که ٣٦‌سال دارد، گفت: «من و ٩ نفر از اعضای خانواده‌ام قصد داشتیم تا برای جشن‌ سال نوی میلادی به سنگاپور برویم.

به همین خاطر در هواپیمای پیش از این پرواز جا رزرو کرده بودیم اما ایرآسیا ما را به پرواز ٨٥٠١ QZ ناپدید شده که ٢ ساعت قبل از آن به پرواز درمی‌آمد منتقل کرده بود. این شرکت هواپیمایی از طریق ایمیل و تماس‌هایی در روزهای ١٥ و ١٦ دسامبر این تغییرات را  اعلام کرده بود اما ما متوجه این تماس‌ها نشدیم.

 ما به فرودگاه رفتیم تا سوار پرواز ساعت ٧:٣٠   شویم، اما به ما گفتند که شما تأخیر کرده‌اید؛ چرا که برنامه پروازی عوض شده است. آنها مشغول صدور کارت پرواز جدیدمان بودند، که شنیدیم این هواپیما سقوط کرده است.


ویدیو مرتبط :
ساخت هواپیمای مسافر بری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مونثاژ عکس دو مسافر ایرانی هواپیمای گمشده/آیا مالزی مسئله ای را از افکار عمومی پنهان کرده است؟




اخبار بین الملل - مونثاژ عکس دو مسافر ایرانی هواپیمای گمشده/آیا مالزی مسئله ای را از افکار عمومی پنهان کرده است؟

نگرانی ها در مورد سرنوشت پرواز ام اچ 370 با طرح ادعایی مبنی بر اینکه عکس دو مسافر ایرانی مونتاژ شده، افزایش یافت.

دیلی میل نوشت: نگرانی ها در مورد سرنوشت پرواز ام اچ 370 با طرح ادعایی مبنی بر اینکه عکس دو مسافر ایرانی مونتاژ شده، افزایش یافت.

به گزارش تیک، تصاویر دو مرد ایرانی که با پاسپورت تقلبی سوار هواپیمای مالزیای شدند، نشان می دهدکه پاهای این دو به شدت به یکدیگر شباهت دارد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

در تصاویری که توسط دوربین های مداربسته فرودگاه مالزی منتشر شد ،این دو ایرانی با شلوارهای سبز و کفش های قهوه ای مشابه دیده می شوند.

زوایه پاهای این دو سمت و سوی مشابهی دارند، اما صورت، لباس و کیف های آن ها در طرف دیگری هستند.

کارشناسان معتقدند که دولت مالزی مسائلی را از افکار عمومی پنهان کرده است.

پلیس مالزی اذعان کرد که تصاویر یکی از این دو در هنگام فتوکپی گرفتن اینگونه شده است.

اخبار  بین الملل - تیک