اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیمرغی‌ ها روی پرده نوروز


همه بازیگران برگزیده جشنواره 34 فجر، در فیلم‌های اکران نوروز روی پرده خواهند بود.

خبرگزاری ایسنا: همه بازیگران برگزیده جشنواره 34 فجر، در فیلم‌های اکران نوروز روی پرده خواهند بود.

پرویز پرستویی، پریناز ایزدیار، نوید محمدزاده و شبنم مقدمی بازیگران برگزیده این دوره از جشنواره فیلم فجر بودند که آثارشان در اولین فرصت بعد از جشنواره، در معرض دید عموم مخاطبان قرار می‌گیرد.

پرستویی برای ایفای نقش حیدر ذبیحی در فیلم «بادیگارد» برای هفتمین‌بار از جشنواره فیلم فجر جایزه گرفت، ایزدیار هم در اولین تجربه نقش جدی‌اش در سینما برای فیلم «ابد و یک روز» بهترین بازیگر نقش اول زن شد، محمدزاده هم بعد از این‌که دو سال قبل در آخرین لحظه، سیمرغ بازیگری از دستش پرکشید این‌بار برای نقش مکمل در فیلم «ابد و یک روز» این جایزه را دریافت کرد و مقدمی هم هرچند برای «ابد و یک روز» جایزه نگرفت، اما سیمرغ را برای بازی در نقش دوم فیلم‌های «زاپاس» و «نفس» به خود اختصاص داد.

به‌جز این بازیگران که موفق به دریافت سیمرغ شدند، بازیگران دیگری هم فیلم‌هایی را در اکران نوروز دارند که کاندیدای دریافت جایزه بوده‌اند. از جمله رضا کیانیان برای ایفای نقش یک بیمار آلزایمری در فیلم «کفش‌هایم کو»، طناز طباطبایی و بهناز جعفری برای ایفای نقش در فیلم «خشم و هیاهو»، پیمان معادی برای فیلم «ابد و یک روز»‌ و نوید محمدزاده برای نقش اول فیلم «خشم و هیاهو» که در نهایت برای نقش دوم، این جایزه را گرفت.

در جمع بازیگران فیلم‌های نوروزی، بازیگران دیگری هم هستند که سال‌های گذشته موفق به دریافت سیمرغ شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به رضا عطاران و یکتا ناصر بازیگران «من سالوادور نیستم»، مجید مظفری و رویا نونهالی بازیگران «کفش‌هایم‌ کو»، شیرین یزدان‌بخش بازیگر «ابد و یک روز» و مریلا زارعی، بابک حمیدیان و پریوش نظریه بازیگران «بادیگارد» اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
پخش لوازم پرده , ریشه پرده , یراق پرده , دکور پرده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«خیابانهای آرام» نوروز روی پرده میرود



 

«خیابانهای آرام» نوروز روی پرده میرود

 

آخرین اثر سینمایی کمال تبریز با عنوان «خیابانهای آرام» احتمالا نوروز ۹۱ به صورت گسترده در سراسر ایران اکران خواهد شد.

آخرین اثر سینمایی کمال تبریز با عنوان «خیابانهای آرام» که به دلیل سوژه خاص خود تاکنون نتوانسته روی پرده برود احتمالا نوروز ۹۱ به صورت گسترده در سراسر ایران اکران خواهد شد.

این فیلم بنا بود پاییز امسال اکران شود اما عدم اعطای مجوز تبلیغات محیطی به آن باعث شد تبریزی با اکران آن مخالفت کند.

تازه ترین اخبار حکایت از آن دارند که تبریزی توانسته موافقت دست اندرکاران سینمایی برای اکران نوروزی این فیلم را به دست آورد.... / شبکه ایران