اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیاسیون در کدام هیات ها عزاداری کردند؟



اخبار,اخبار سیاسی,هیات

قم امسال مقصد عزاداری سیاسیون بود. حجت‌الاسلام آقاتهرانی، که از نزدیکان آیت‌الله مصباح و البته نماینده تهران در مجلس است، در هیأت فاطمیون قم و مصطفی پورمحمدی و آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی هم درهیأت خادم‌الرضا قم دیده شدند.

در تهران هم محمد شریعتمداری در هیأت الزهرا با مداحی عبدالرضا هلالی و منوچهر متکی در هیأت محبان فاطمه با مداحی حدادیان حاضر شدند. سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، هم در مجمع بزرگ رزمندگان بهداری دفاع مقدس و هیأت خیریه امدادگران عاشورا حاضر شد و سخنرانی کرد. قالیباف هم در هیأت ریحانه‌الحسین غرب تهران حضور یافت. محسن رضایی هم در هیأت رایه‌العباس با مداحی محمود کریمی دیده شده است.

در روزهای تاسوعا و عاشورای امسال احمدی‌نژاد بیشتر در همان محله خودشان دیده شد. عکس‌های سلفی نارمک‌نشینان با او در هیأت محبان‌الحسین و دارالشفای نارمک در اینترنت منتشر شد؛ البته ظهر تاسوعا به مسجد ولیعصر‌(عج) چهارراه سیروس و هیأت محبان ولیعصر‌(عج) رفت و ظهر چهارشنبه، هفتم محرم، هم در محمودیه (ولنجک) دیده شد؛ درحالی‌که روح الله حسینیان، مرتضی تمدن، استاندار تهران در دولت احمدی نژاد، و بهمن شریف‌زاده هم در این مراسم حاضر بودند.

اخبار سیاسی - شرق


ویدیو مرتبط :
کلیپ زیبای عزاداری هیات پنبه کاران-کوی محمدی(عزاداری یزد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: عزاداری هیات دولت


تصاویری از مراسم عزاداری محرم در نهاد ریاست جمهوری را مشاهده می کنید.