اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیاستمداران پیشتاز در فساد اخلاقی+عکس


در دنیای رسانه ها که موجودیت وابسته به تصورات و باورهای دیکته شده رواجی در اوج لذت و شیرینی دارد، امر تعدد زوجات، بویژه در قاعده ی "چند زنی" (Polygyny) و "چند شوهری" (Polyandry) هر روز بیش از پیش موجبات انحطات جهانی را فراهم و کیان خانواده را در هم می پاشد و مسیحیت لیبرال در سیطره ی ظاهری خود بر گستره ی وسیعی از جهان مستاصل از هر زمانی می باشد.


ویدیو مرتبط :
فساد اخلاقی در من و تو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فساد اخلاقی یکی از سیاستمداران انگلیسی



اخبار,اخبار بین الملل , فساد اخلاقی

 

اخبار بین الملل - فساد اخلاقی یکی از سیاستمداران انگلیسی

یکی از سیاستمداران حزب استقلال انگلیس پس از آنکه اعلام کرد دبیر کل این حزب وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده حزب استقلال را ترک کرده است.

به گزارش تسنیم به نقل از تلگراف، "ناتاشا بولتر" که تا حد زیادی انتظار می رفت به عنوان نامزد پارلمان برای کرسی منطقه باسیلدون انتخاب شود روز گذشته به خاطر آزار و اذیت جنسی از سوی دبیر کل حزب استقلال بریتانیا از این حزب خارج شده است.

بر اساس این گزارش، خانم بولتر 35 ساله پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای را از "راجر برد" دبیر کل حزب استقلال بریتانیا در روزی که برای مصاحبه در خصوص نامزدی در انتخابات مراجعه نموده دریافت کرده است.

خانم بولتر افزود: در جریان شام در یک کلوب در لندن آقای برد از من خواسته است تا همراهش به خانه اش بروم. زمانی که همراه وی به خانه اش رفتم وی واقعا مانند یک سیاستمدار رفتار نمی کرد.

روز گذشته حزب استقلال بریتانیا تصمیم گرفت تا فعالیت راجر برد را به خاطر اتهامات مربوط به رفتار نامناسب در زمینه گزینش نامزد انتخابات به حالت تعلیق درآورد.

خانم بولتر در ماه سپتامبر از حزب کارگر جدا شده و به حزب استقلال بریتانیا پیوسته بود. پس از جدا شدن بولتر از حزب استقلال نیل همیلتون نماینده جنجالی سابق حزب محافظه کار جایگزین وی شده است.

بولتر گفت: آقای برد به پیشنهاد بی‌شرمانه خود ادامه داده و حتی برای بار دوم نیز وی را به یک کلوب در لندن دعوت کرده است.

اخبار بین الملل - تسنیم