اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سکوهای ورزشگاه برای یک تماشاگر! +عکس


شرایط وخیم اقتصادی تاثیر وحشتناکی بر حضور تماشاگران در ورزشگاه های اروپا داشته است.

خبرآنلاین: شرایط وخیم اقتصادی تاثیر وحشتناکی بر حضور تماشاگران در ورزشگاه های اروپا داشته است.

این موضوع در کشورهای ایتالیا و اسپانیا بیشتر به چشم می خورد و تیمها گاهی در بازیهای خانگی در ورزشگاه نیمه خالی به میدان می روند.

تیم اودینزه روز گذشته سفری 1000 کیلومتری به شهر جنوا داشت تا مقابل سامپدوریا قرار گیرد و طبیعی بود که با توجه به بعد مسافت و سرمای هوا تماشاگران این تیم قید حمایت از تیم شان را بزنند .

 اما یک هوادار این تیم با حضور در قسمت ویژه تماشاگران تیم مهمان 90 دقیقه به تشویق تیم محبوبش پرداخت و تماشاگران میزبان هم با تشویق او حضور او را خوشامد گفتند.

 البته در نهایت تنها این تماشاگر بود که با لبخند از ورزشگاه بیرون رفت چون اودینزه با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.







ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // وزنه برداران ایران برای سکوهای پارالمپیک آماده می شوند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورزشگاه پر از تماشاگر و ۳۲ هزار صندلی خالی! / عکس



رفتار غیرورزشی تماشاگران , بازیهای بوندس لیگا

 

باشگاه دینامو درسدن پس از رفتار غیرورزشی تماشاگرانش باید بازی با اینگلشتاد در بازیهای بوندس لیگا 2 را در ورزشگاه خالی انجام می داد.

به گزارش خبرآنلاین ،  با وجود محرومیت اعمال شده ، به درخواست هواداران برای این بازی هم اقدام به بلیط فروشی شد و هواداران تمامی 32 هزار بلیط این بازی را خریداری کردند تا حمایت کاملشان از باشگاه را نشان دهند.

مسئولان درسدن هم به پاس این حرکت شایسته ، ترتیبی دادند تا اکثر هواداران بتوانند بیرون ورزشگاه این بازی را روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنند.