اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سکونشینی گوچی ادامه دارد


هفته‌ پنجم لیگ بلژیک با پنجمین پیروزی پیاپی استاندارد لیژ در غیاب رضا قوچان نژاد حاصل شد.

ایسنا: هفته‌ پنجم لیگ بلژیک با پنجمین پیروزی پیاپی استاندارد لیژ در غیاب رضا قوچان نژاد حاصل شد.

استاندارد لیژ که رضا قوچان نژاد، بازیکن ایرانی را در اختیار دارد در هفته‌ پنجم لیگ بلژیک موفق شد، پنجمین پیروزی پیاپی خود را در این فصل کسب کند.

استاندارد لیژ در هفته‌ پنجم لیگ بلژیک موفق شد با دو گل تیم مونس را شکست دهد. برای استاندارد لیژ در این دیدار باتشوایی در دقیقه‌ دو و کانو در دقیقه‌ 70 گلزنی کردند.

در این دیدار نیز مانند هفته‌ گذشته رضا قوچان نژاد در بین 18 بازیکن تیمش حضور نداشت. استاندارد لیژ با این پیروزی روند پیروزی‌های خود در این فصل را ادامه داد و با 15 امتیاز از پنج دیدار در صدر جدول قرار گرفت.

چندی پیش رسانه‌های آلمانی از تمایل باشگاه فورتانا دوسلدورف برای به خدمت گرفتن رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی خبر داده بود.

با توجه به پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی تا هفته بعد جدایی قوچان‌نژاد از استاندارد لیژ قطعی به نظر می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
جیمز فرانکو در تیزر تبلیغاتی ادکلن گوچی بای گوچی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیمکت نشینی گوچی ادامه دارد


استاندارد لیژ در حالی که رضا قوچان‌نژاد را حتی در نیمکت ذخیره‌ها هم نداشت، برابر زولته به پیروزی رسید.

ایسنا: استاندارد لیژ در حالی که رضا قوچان‌نژاد را حتی در نیمکت ذخیره‌ها هم نداشت، برابر زولته به پیروزی رسید.

 در ادامه بازی‌های پلی‌آف قهرمانی لیگ بلژیک، تیم استاندارد لیژ موفق شد، در خارج از خانه با نتیجه 4 بر 3 زولته‌وارگم را شکست دهد.

در این دیدار وین کوئر (40)، ام‌پوکو (61)، کانو (64) و ازکیئل (79) برای استاندارد لیژ گلزنی کردند. در این دیدار رضا قوچان‌نژاد مانند بازی‌های قبل این تیم حتی در لیست 18 نفره استاندارد لیژ هم حضور نداشت.

http://media.isna.ir/content/05-23.JPG/6