اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سپاه پاسداران مسئول حفاظت از جان "بشار اسد" شده است!



ادعای جدید العربیه:

سپاه پاسداران مسئول حفاظت از جان "بشار اسد" شده است!/ او دیگر به محافظان قبلی اش اطمینان ندارد

در ادامه ادعای عجیب العربیه چنین آمده که «اقدام بشار اسد در تغییر محافظانش ، بدنبال نصیحت حسین همدانی نماینده سپاه پاسداران در سوریه به وی اتفاق افتاده است»

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : تلویزیون العربیه وابسته به خاندان آل سعود مدعی شد: بشار اسد رئیس جمهور سوریه در ماه های اخیر به دلیل بیم از ترور ، محافظان شخصیش را تغییر داده و به جای آنها افرادی از سپاه پاسداران را گمارده است.

 العربیه که در کنار رسانه های غربی، یکی از جدی ترین دشمنان حکومت بشار اسد است، می افزاید: پیش از این محافظان شخصی اسد و مقامات بلند پایه سوریه را افرادی از نزدیکانش تشکیل می دادند.

بر اساس این گزارش اسد اطمینانش را نسبت به این افراد که بر پایه برخی گزارش ها در مسکو آموزش دیده اند ، از دست داده و از نیروهای ویژه سپاه پاسداران یاری خواسته است.

در ادامه ادعای عجیب العربیه چنین آمده که «اقدام بشار اسد در تغییر محافظانش ، بدنبال نصیحت حسین همدانی نماینده سپاه پاسداران در سوریه به وی اتفاق افتاده است»/انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
پشت كردن بشار اسد به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاریس(خیلی با بشار اسد حال كردم دمش گرم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بشار اسد: من مسئول خشونت ها در سوریه نیستم



 

 

بشار اسد: من مسئول خشونت ها در سوریه نیستم

 

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز آمریکا گفت که مسئول خشونت های نیروهای دولتی در سوریه نیست.

اسد در پاسخ به سؤالی درباره اعلام مرگ 4 هزار نفر از معترضین در سرکوب اعتراضات سوریه در گزارش سازمان ملل متحد، این مطلب را بیان کرد.

متن کامل این مصاحبه منتشر نشده اما خبرگزاری فرانسه بخش هایی از آن را گزارش داده است.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: من رئیس جمهور هستم و نه مالک کشور. پس این نیروها، نیروهای من نیستند.

اسد افزود: میان در پیش گرفتن سیاست سرکوب عامدانه و وجود خطاهایی از سوی برخی مسئولان، تفاوت وجود دارد. فرق بسیار زیادی میان این دو وجود دارد.

سوریه از فروردین گذشته تاکنون با موجی از اعتراضات داخلی و مطالبه کناره گیری بشار اسد از قدرت و پایان 41 سال حکمرانی خانواده اسد و حزب بعث بر این کشور روبه رو است.../عصرایران