اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سونی سر خریدارانش کلاه گذاشت!


تلفن هوشمند اکسپریا C4 سونی با دوربین دوم 5 مگاپیکسلی یکی از بهترین تلفن های هوشمند برای سلفی به شمار می رود به طوری که در تابستان امسال نیز کارشناسان حوزه موبایل چنین لقبی را به آن اهدا نمودند.

وب‌سایت دیجیاتو - فروغ بیداری: تلفن هوشمند اکسپریا C4 سونی با دوربین دوم 5 مگاپیکسلی یکی از بهترین تلفن های هوشمند برای سلفی به شمار می رود به طوری که در تابستان امسال نیز کارشناسان حوزه موبایل چنین لقبی را به آن اهدا نمودند. دوربین جلوئی این دستگاه علاوه بر داشتن فلاش به کاربر اجازه می دهد تا سلفی های با زاویه دید گسترده نیز بگیرد که این خودش یکی از امکانات و ویژگی های عالی محصول یاد شده محسوب می گردد.

سونی سر خریدارانش کلاه گذاشت!

در اواسط پائیز بود که کمپانی ژاپنی مورد بحث اعلام نمود در نظر دارد سیستم عامل برخی از موبایل های خود را به روز رسانی نموده و برای این منظور قرار بود نسخه 5.1 اندروید را فراموش کرده و یک راست به سراغ نسخه 6.0 برود. یکی از موبایل های این فهرست، اکسپریا C4 بود.

اما گویا نظر سونی عوض شده زیرا امروز اخبار متعددی در رابطه با آپدیت این دیوایس به نسخه 5.1 اندروید در رسانه ها منتشر گشته است. این به روز رسانی، 5 مدل از 6 مدل موجود از اکسپریا C4 را شامل می شود. تنها نمونه ای که قرار نیست در حال حاضر به نسخه جدید پلتفرم یاد شده ارتقا یابد، E5343 نام دارد.


این آپدیت موجب بهینه شدن تنظیمات سریع در موبایل های یاد شده خواهد شد تا اتصال سریع تری از طریق وای فای یا بلوتوث برقرار نمایند. از دیگر تغییرات کوچکی که می توان یاد کرد، Screen Pinning است که به کاربر امکان این را می دهد تا بداند چگونه می توان یک مود را تغییر داد. فهرست مخاطبین دستگاه دیگر کانتکت های گوگل پلاس را نمایش نخواهند داد، به 4 آیکون بالای صفحه (الارم، ساعت جهانی، تایمر و زمان سنج) انیمیشن هایی اضافه گشته و گزینه چرخش اتوماتیک نیز در فهرست تنظیمات سریع متحرک شده است.

اگر از کاربران اکسپریا C4 هستید و این خبر موجب نا امیدی شما شده باید بگوئیم خیلی نگران نباشید زیرا در آینده ای نه چندان دور آپدیت نسخه 6.0 اندروید نیز برای این تلفن هوشمند عرضه خواهد گشت.


ویدیو مرتبط :
سر عروسش کلاه گذاشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد شیاد سر متقاضیان وام کلاه می‌گذاشت



اخبار ,اخبار حوادث ,کلاهبرداری با متقاضیان وام بانکی

 

اخبار حوادث - مرد شیاد سر متقاضیان وام کلاه می‌گذاشت

مرد شیاد که با فریب متقاضیان وام با مدارک آنها از شعبات یک موسسه‌ مالی در تهران وام می‌گرفت و بدون پرداخت اقساط متواری می‌شد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام جم، چند روز پیش زنی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی گفت: قصد دریافت وام را داشتم که موفق نشدم تا این که در یکی از روزنامه ها آگهی یک شرکت بازرگانی را خواندم که در زمینه معرفی افراد برای دریافت وام به بانک ها فعالیت می کرد. روز بعد به دفتر این شرکت رفتم. پس از گفت وگو با مردی که خود را مدیرعامل معرفی می کرد تقاضای وام پنج میلیون تومانی را ارائه دادم و مدارک خود و شوهرم را که ضامن دریافت وام بود همراه یک میلیون تومان به وی تحویل دادم.

وی اضافه کرد: هفته بعد به سفارش وی مدارک را نزد مدیرعامل یک موسسه مالی بردم و قرار شد نام من در نوبت وام گیرندگان قرار گیرد.

شاکی افزود: با گذشت چند ماه هر بار که تماس می گرفتم، کارمندان موسسه مالی ادعا می کردند، دستور پرداخت وام من هنوز صادر نشده و باید منتظر بمانم تا این که چند روز پیش اخطاریه کتبی از همان شعبه موسسه مالی دریافت کردم که از شوهرم خواسته شده بود اقساط پرداخت نشده مردی را که ضمانتش را کرده، بپردازد در غیر این صورت از او شکایت می شود.

شاکی گفت: در پی این تماس به موسسه مورد نظر رفتم که متوجه شدم کسی که وام گرفته همان صاحب شرکت بازرگانی بوده و او از مدارک شوهرم برای دریافت وام به نام خودسوء استفاده کرده است. شاکی تصریح کرد: به دفتر شرکت بازرگانی رفتم اما آن مکان در اختیار فرد دیگری بود و کسی نمی دانست مدیرعامل به کجا نقل مکان کرده است.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی بازپرس علی صادقی زاده، تحقیقات پلیس در این باره آغاز و صاحب موسسه مالی به مرکز پلیس احضار شد و در اظهاراتش ادعا کرد، متهم فراری را چند مرتبه ملاقات کرده که برای فراهم کردن مقدمات پرداخت وام به چند نفر به دفتر موسسه مالی آمده بوده و ادعا می کرده وام ها را برای تسریع در کار به نام خود دریافت می کند تا راحت تر وام را در اختیار متقاضیان قرار دهد و گمان نمی کردیم او کلاهبردار باشد.

در مرحله بعدی تحقیقات ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد، متهم فراری با فریب افراد دیگری به دیگر شعبات همین موسسه مالی رفته و با ارائه مدارک مردم که ادعا می کرده آنها از اقوام یا اعضای خانواده اش هستند وام های کلان تا سقف صد میلیون تومان دریافت کرده و بی آن که اقساط آن را بپردازد، متواری شده است.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم فراری، تحقیقات تکمیلی برای دستگیری وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم