اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوء استفاده جنسی از پسران دبیرستانی


تونیا فلینك 40 ساله كه مادر سه فرزند در ازدواج قبلی اش با همسر سابق خود اكنون متهم به تجاوز جنسی و برقراری رابطه نامشروع با دانش آموزان اسپانیایی خود در دبیرستانی واقع در تگزاس است.

باشگاه خبرنگراان جوان: تونیا فلینك 40 ساله كه مادر سه فرزند در ازدواج قبلی اش با همسر سابق خود اكنون متهم به تجاوز جنسی و برقراری رابطه نامشروع با دانش آموزان اسپانیایی خود در دبیرستانی واقع در تگزاس است.

فلینك در ابتدا اتهامات وارده رد كرده اما توسط پلیس برقراری رابطه نامشروع با یكی از قربانیان خود بر اساس تعداد مكالمات تلفنی كه بالغ بر 850 تماس تلفنی و صدها پیام متنی در شش ماه به طول انجامیده را ثابت گرداند.

اتهامات فوق را یكی از قربانیان و شاهد این پرونده تأیید كرده است.

فرزند پسر بزرگ تانیا كه یك سال از قربانی وی بزرگ تر است از اتفاق پیش آمده ابراز ناراحتی و شرم ساری نمود، دو فرزند دیگر فلینك دختر پنج ساله و یك پسر 11 ساله هستند.

بر اساس حكم دادگاه وی محكوم به تجاوز سوء استفاده جنسی شده است و در صورت ازدواج با یكی از قربانیان خود از رفتن به زندان تبرئه می شود.


ویدیو مرتبط :
سوء استفاده جنسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوء استفاده جنسی پلیس از دختر دبیرستانی فاش شد



سوء استفاده جنسی پلیس از دختر دبیرستانی فاش شد

در پی شکایت زنی که می‌خواست نامش فاش نشود، شوهرش که یک افسر پلیس بود به جرم ارتباط نامشروع با یک دختر دبیرستانی بازداشت شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از نیویورک تایمز: پس از مشکوک شدن همسر پیتر کیالو به حرکات، مکالمه های پنهانی، وی را به تعقیب وی وا داشت.

اما درست زمانی که همسر ریچارد که طبق خواسته اش نامش در خبرگزاری ها فاش نشده به قصد خرید به خارج از منزل می رود و هنگام پرداخت متوجه نبودن کیف پولش می شود پس از بازگشت به منزل با صحنه ای تأسف بار روبه رو می شود و از رابطه پنهانی همسرش با یک دختر دبیرستانی 16 ساله آگاه می شود.

پیتر کیالو 39 ساله افسر کهنه کار پلیس جزیره استالین در نیویورک به جرم رابطه غیرقانونی با نوجوان 16 ساله دستگیر شد.
به گفته وکیل وی که در اولین جلسه دادگاه برگزار شد این دختر 16 ساله خود را 17 ساله معرفی کرده بود و پیتر از سن واقعی وی آگاه نبوده است.

اما به گفته این دختر 16 ساله در دادگاه پیتر او را به بهانه فرار از مدرسه به منزلش‌ ‌آورده بود که پس از تحقیقات پلیس رابطه غیرقانونی آنان از 4 ماه پیش آغاز شده بود.
پیتر کیالو در دادگاه به اتهام تخطی از قانون، از جمله تجاوز و سوء استفاده جنسی محکوم شد و به پرداخت هزار و 500 دلار به عنوان جریمه و همچنین زندانی شدن به مدت یک هفته محکوم شد.

باشگاه خبرنگاران