اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سنگسار دو دختر توسط داعش در سوریه + تصویر



هفته گذشته نیز چهار زن در موصل بدست تروریستهای داعش سنگسار شدند. این زنان باوجود اینکه بدست تروریستهای داعش مورد تجاوز قرار گرفته بودند، به دست این گروه دستگیر و در دادگاه داعش به سنگسار محکوم شدند.گروه تروریستی داعش علاوه بر جنایات غیرانسانی اش، قوانین بی رحمانه ای در شهرهای تحت سلطه خود اعمال کرده است. به عنوان مثال، زنان از قدم زدن به تنهایی در خیابان منع هستند.

 اخباربین الملل , ,خبرهای  بین الملل , جنایات داعش

 

 عناصر  گروه تروریستی داعش دو دختر نوجوان را در ملاء عام در شهر "دیرالزور" سوریه سنگسار کردند. داعش این دو دختر به نام های حسنا 17 ساله و مدیحه 16 ساله را به بهانه زنا و حضور در خانه ای که مرد در آن بوده است، اعدام کرد. صدها نفر از مردم برای تماشای این صحنه جمع شده بودند.


دو مرد به نام های "ابو زبیر الادلیب" و "ماهر حمید" نیز به 50 ضربه شلاق محکوم شدند.

 اخباربین الملل , ,خبرهای  بین الملل , جنایات داعش

به گزارش خرداد، هفته گذشته نیز چهار زن در موصل بدست تروریستهای داعش سنگسار شدند. این زنان باوجود اینکه بدست تروریستهای داعش مورد تجاوز قرار گرفته بودند، به دست این گروه دستگیر و در دادگاه داعش به سنگسار محکوم شدند.
 
گروه تروریستی داعش علاوه بر جنایات غیرانسانی اش، قوانین بی رحمانه ای در شهرهای تحت سلطه خود اعمال کرده است. به عنوان مثال، زنان از قدم زدن به تنهایی در خیابان منع هستند.  

 

 اخبار بین الملل -  خرداد 


ویدیو مرتبط :
جنایت داعش در کردستان عراق بروایت تصویر (1) سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر آمریکایی حامی داعش+تصویر



اخبار بین الملل - دختر آمریکایی حامی داعش+تصویر

«شانون مایورین کونلی» ۱۹ ساله که دستیار پرستار است و از طریق اینترنت دلباخته یکی از تروریست‌های داعش در سوریه شده بود در فرودگاه بین المللی دنور بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری آلمان از واشنگتن، این دختر قصد داشت از طریق فرانکفورت به آدانا در ترکیه برود تا از طریق مناطق مشترک مرزی وارد سوریه شده و به پیکارجویان بپیوندد.

 

اخبار,اخبار بین الملل , تروریست‌های داعش

 
شانون به نیروهای امنیتی گفت وی تصمیم داشت پس از ملاقات با فرد مورد نظر با وی ازدواج و در ترکیه زندگی کند.

مقامات امنیتی این جوان آمریکایی را به تبانی و همدستی با سازمان های تروریستی متهم کرده‌اند.

درصورتی که اتهامات وی ثابت شود احتمالا به ۱۵ سال حبس و یا پرداخت جریمه نقدی ۲۵۰ هزار دلار محکوم خواهد شد.

اخبار بین الملل - روز نو