اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سند بچه بازی بودن امضاهای برجام +عکس


در حالیکه سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم هسته ای در کمیسیون برجام اظهارکرده بود امضاهایی که پای سند جمع بندی مذاکرات بوده بچه بازی بوده دقایقی قبل برای حرفش سند رو کرد.

عصر ایران: در حالیکه سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم هسته ای در کمیسیون برجام اظهارکرده بود امضاهایی که پای سند جمع بندی مذاکرات بوده بچه بازی بوده دقایقی قبل برای حرفش سند رو کرد.

عراقچی در صفحه اینستاگرامش امضاها را با کیفیت بالامنتشر کرده که نشان می دهد ظریف روی امضایش با او و روانچی خوش و بش کرده است.

ظریف روی امضایش نوشته: مخلص عباس آقا و مجیدآقا.

عراقچی در پست ارسالی اش درباره این عکس اینطور نوشته است: امضاهای یادگاری پس از نهایی شدن برجام، و ابراز محبت دكتر ظریف.

سند بچه بازی بودن امضاهای برجام +عکس


ویدیو مرتبط :
سند صیانت - تایید مشروط برجام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عراقچی سند بچه بازی بودن امضاها را رو کرد (عکس)



عراقچی در صفحه اینستاگرامش امضاها را با کیفیت بالامنتشر کرده که نشان می دهد ظریف روی امضایش با عراقچی و روانچی خوش و بش کرده است.

در حالیکه امروز سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم هسته ای در کمیسیون برجام اظهارکرده بود امضاهایی که پای سند جمع بندی مذاکرات بوده بچه بازی بوده دقایقی قبل برای حرفش سند رو کرد.

به گزارش عصرایران ،عراقچی در صفحه اینستاگرامش امضاها را با کیفیت بالامنتشر کرده که نشان می دهد ظریف روی امضایش با او و روانچی خوش و بش کرده است.

ظریف روی امضایش نوشته: مخلص عباس آقا و مجیدآقا.

عراقچی در پست ارسالی اش درباره این عکس اینطور نوشته است: امضاهای یادگاری پس از نهایی شدن برجام، و ابراز محبت دكتر ظریف. بیست و سوم تیر ١٣٩٤

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار سیاسی - عصرایران