اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سعید پیر دوست: جایگاه هنرمندان از بین رفت


سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص راز ماندگاری هنرمندان گفت: جایگاه هنرمندان قدیمی از بین رفته است و یک سری جوان وارد این عرصه شده، من مخالف حضور جوانان در این حیطه نیستم، اما خوب است که حواسمان به پیشکسوتان هم باشد.

روزنامه صبا: سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون  در خصوص راز ماندگاری هنرمندان اظهار داشت: عوامل بسیاری موجب ماندگاری هنرمندان خواهد شد.

 درستی در کار، داشتن حجب و حیا و حرمت پیشکسوتان را نگه داشتن موجب ماندگاری و موفقیت هنرمندان می‌شود. متاسفانه بسیاری از هنرمندان پیشکسوت ما مثل جمشید مشایخی، علی نصیریان و عزت الله انتظامی فراموش شده‌اند.

وی ادامه داد: جایگاه هنرمندان قدیمی از بین رفته است و یک سری جوان وارد این عرصه شده، من مخالف حضور جوانان در این حیطه نیستم، اما خوب است که حواسمان به پیشکسوتان هم باشد.

سعید پیر دوست: جایگاه هنرمندان از بین رفت

من پس از پنجاه سال فعالیت بازیگری هیچ جایگاهی ندارم و فراموش شدم.

بازیگر مجموعه طنز«شب‌های برره» با اشاره به این که تحصیلات در حرفه بازیگری مهم است، گفت: هر کسی در هر حرفه‌ای فعالیت می‌کند چنان چه سواد آن کار را داشته باشد، موفق خواهد بود و تحصیلات پشتوانه خوبی برای هر فعالیت است. در عرصه بازیگری علاوه بر آموزش و تحصیلات، تجربه کسب‌کردن و داشتن فیزیک مناسب موثر و لازم است.

پیردوست در خصوص دلایل کم کاری خود در سال‌های اخیر، عنوان کرد: مسائل مالی، نبود قصه و فیلمنامه خوب از مهمترین دلایل کم کاری من در سال‌های اخیر بوده است. متاسفانه در دو اثر نقش‌آفرینی کردم که هنوز پخش نشده است و دستمزدی هم دریافت نکردم.

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان به بازیگری مطرح کرد: برای فعالیت در عرصه بازیگری باید استعداد ذاتی داشت. جوانان علاقه‌مند به این حیطه باید با کسب تجربه و حضور در کلاس‌های آموزشی به یادگیری بپردازند و از این فنون استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
متن خوانی سعید پیر دوست و آواز عشق با صدای محمد نوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیا: مربیگری نمیکنم، دوست ندارم پیر شوم!


مهدی مهدوی کیا می گوید فعلا راضی به مربیگری نشده چون نمی خواهد پیر شود!

خبرآنلاین: مهدی مهدوی کیا می گوید فعلا راضی به مربیگری نشده چون نمی خواهد پیر شود!

مهدی مهدوی کیا که عصر یکشنبه به تمرین تیم ملی نوجوانان رفته بود ، در جمع خبرنگاران ایستاد و به سئوال های شان پاسخ داد. او که در کنار دو استاد قدیمی اش یعنی علی دوستی مهر و رحیم میرآخوری ایستاده بود در پاسخ به اینکه حضورش در تمرین یعنی آغاز همکاری او با نوجوانان برای مربیگری؟ که مهدی با لبخندی گفت:« نه بابا آمدم اساتیدم را ببینم . فعلا که تصمیم نگرفتم مربیگری کنم چون دوست ندارم این طور مثل دوستی مهر و میرآخوری زود موهایم سفید شود و پیر شوم! البته آنها موهای شان را سفید کردند تا کلی جوان مثل من فرصت ستاره شدن را بدست بیاوریم که این بخش از کارشان خیلی قابل ستایش و شیرین است.»

مهدی که خیلی اهل حرف های جنجالی نیست درباره تیم ملی و جام جهانی هم گفت:« باید اول قرعه کشی بازی ها را دید و منتظر ماند تا برنامه سرمربی تیم ملی مشخص شود. باید برای تیم تدارک خوبی دیده شود. بازی های دوستانه و اردوها خیلی مهم هستند اما نکته مهم هم فراموش نشود که تیم ملی نوجوانان هم چند ماه دیگر در جام جهانی شرکت می کند ، این تیم را هم مسئولان فراموش نکنند.»

مهدی درباره اینکه برای بازگشت به فوتبال وسوسه نمی شود هم گفته یکبار خداحافظی کرده و پای حرفش می ماند . از پاسخ به سئوالی درباره پرسپولیس و بحث تغییرات مدیریتی هم سعی کرده طفره برود و گفته این حاشیه ها همیشه در این تیم ها هست. بحث مهم مهدی این تب قراردادها و ارقام نجومی است. او می گوید:« بازیکن ها که به زور پول نمی گیرند ، این پول را باشگاه ها به بازیکنان می دهند. تازه بازیکنان مالیات می پردازند و البته مهمتر اینکه در اکثر مواقع 50 درصد رقم اولیه قرارداد پرداخت نمی شود. به هر حال فوتبال در همه جای دنیا ارقامش بالاتر از دیگر ورزش هاست. »