اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سریال خالق 007


مینی‌سریال جدیدی درباره‌ زندگی «یان فلمینگ»، نویسنده‌ معروف رمان‌های «007» به روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: مینی‌سریال جدیدی درباره‌ زندگی «یان فلمینگ»، نویسنده‌ معروف رمان‌های «007» به روی آنتن می‌رود.

از امشب - چهارشنبه - پخش مینی‌سریالی را با موضوع زندگی «یان فلمینگ»، نویسنده‌ رمان‌های معروف پلیسی «جیمز باند» آغاز می‌ شود.

به گزارش فرانس پرس‌، «فلمینگ» داستان زندگی این رمان‌نویس را پیش از نگارش مجموعه کارآگاهی «جیمز باند» روایت می‌کند و به حضور او در جنگ جهانی دوم و مبارزه علیه نیروهای نازی می‌پردازد.

همین تجربیات دستمایه‌ نگارش رمان‌های «جیمز باند» برای فلمینگ بوده که نخستین جلد آنها را سال 1953 با نام «کازینو رویال» روانه‌ بازار کتاب کرد. «دومینک کوپر» که اخیرا در فیلم‌های «آبراهام لینکن: شکارچی خون‌آشام» و «هفته من با مرلین» هنرنمایی کرده قرار است نقش یان فلمینگ را در این مینی‌سریال چهار قسمتی ایفا کند.

آمریکایی‌ها از امشب (29 ژانویه) شاهد پخش این سریال خواهند بود. «فلمینگ» از 12 فوریه به روی آنتن شبکه اسکای آتلانتیک انگلیس خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
007

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریال جدیدی از خالق لاست


سازنده سریال پرطرفدار «لاست» پروژه تلویزیونی جدیدی را بر اساس فیلمنامه ای از نویسنده سریال «منطقه گرگ و میش» در دست ساخت دارد.

روزنامه تماشا: فیلم «استار ترک: درون تاریکی» آخرین ساخته جی، جی. آبرامز به روی پرده های سینما رفته است و به نظر می رسد که با فروش خوبی هم مواجه شده است. جی جی آبرامز این روزها در حال گرفتن چند پروژه اوایل سال میلادی جدید شروع می شود. سازندگان اعلام کرده اند که این فیلم در سال 2015 به اکران عمومی درخواهد آمد. اما این تمام کارهای آبرامز در این روزها نیست.

سازنده سریال پرطرفدار «لاست» پروژه تلویزیونی جدیدی را بر اساس فیلمنامه ای از نویسنده سریال «منطقه گرگ و میش» در دست ساخت دارد. او قصد دارد سریال جدیدش را بر اساس آخرین فیلمنامه «راد سرلینگ»، خالق سریال پربیننده «منطقه گرگ ومیش» به روی آنتن ببرد. «سرلینگ» که در سال 1975 درگذشت، فیلمنامه «توقف هایی در میانه مسیر» را در اصل برای تبدیل شدن به فیلم سینمایی به نگارش درآورد. اما «آبرامز» و گروه فیلمسازی اش قصد دارند آن را راهی تلویزیون کنند. ضمن اینکه یکی دیگر از سریال هایی که در دست دارد، اقتباس از رمان «11/22/63» به نویسندگی استفن کینگ است.