اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرکرده جبهه النصره به هلاکت رسید


سرکرده عربستانی الاصل گروه تروریستی جبهة النصرة در شهر الزربة در ریف حلب به هلاکت رسید.

خبرگزاری تسنیم: همزمان با ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در جنوب حلب، شبکه خبری المیادین از به هلاکت رسیدن "ولید العریفی" با تابعیت عربستانی در شهر الزربة در ریف حلب خبر داد.

وی فرمانده گروه تروریستی جبهة النصرة در این شهر بوده است.

روز گذشته نیز ارتش سوریه به پیشروی خود در جبهه فرودگاه نظامی کویرس در حومه شرقی حلب ادامه داد و روستای "شویلخ" در شمال شهرک "حمیمه کبیره" را به کنترل خود در آورده و شماری از تروریستهای داعشی را به هلاکت رساند و یا آنها را زخمی کرد.

جنگنده های سوریه نیز «محمد درویش» ملقب به «ابوالغادیه» مسئول دفتر شرعی گروه تروریستی "احرار الشام" در غوطه شرقی دمشق را به هلاکت رساند.


ویدیو مرتبط :
هلاکت سرکرده النصره در نبرد با شیعیان نبل و الزهرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرکرده لبنانی جبهه النصره به هلاکت رسید



اخبار ,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی تکفیری

 

اخبار بین الملل - سرکرده لبنانی جبهه النصره به هلاکت رسید

«احمد یقظان» یک سرکرده لبنانی گروه تروریستی تکفیری« جبهه النصره» در درگیری اخیر با نیروهای حزب الله به هلاکت رسید.

پایگاه اطلاع رسانی روزنامه لبنانی« النهار» اعلام کرد که «احمد یقظان» یک سرکرده لبنانی گروه تروریستی تکفیری« جبهه النصره» در درگیری اخیر با نیروهای حزب الله به هلاکت رسید.

به گزارش ایرنا، النهار خاطرنشان کرد که یقظان در درگیری های روز یکشنبه در منطقه القلمون سوریه به هلاکت رسیده و جسدش به همراه دیگر کشته ها و زخمی های گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره به بیمارستان الرحمه شهرک عرسال لبنان منتقل شده است.

یقطان همسر « جمانه حمید» است که حدود 4 ماه قبل دریک ایست و بازرسی ارتش لبنان بازداشت شد.

جمانه حمید در حالی بازداشت شد که با یک خودرو بمب گذاری شده از عرسال عازم ضاحیه جنوبی بیروت بود تا همدستان انتحاری او دست به یک جنایت تروریستی علیه مردم بی گناه این منطقه بزنند.
اخبار بین الملل - ایرنا