اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت وام ازدواج نتیجه اعتماد نابجا



رئیس پلیس فتا همدان از شناسایی و دستگیری فردی كه به صورت غیرمجاز مبلغ 15میلیون ریال از حساب شهروند همدانی برداشت كرده بود، خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ امینی رئیس پلیس فتا همدان با اعلام این خبر اظهار داشت: با مراجعه و ارائه شكوائیه یک شهروند همدانی مبنی بر سرقت از حساب بانكی وی، موضوع در دستور كار كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات مشخص شد برداشت‌ها در دفعات متعدد و به صورت خرید شارژ تلفن همراه صورت گرفته است. وی افزود: با انجام اقدامات فنی و با به‌كارگیری شگردهای پلیسی، فردی كه از دانش بالای رایانه‌ای برخوردار بود و قصد پاك كردن رد پای خود را در پرونده داشت شناسایی و با اخذ دستور از مقام قضایی طی عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار داشت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انكارناپذیر رایانه‌ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده عنوان كرد كه به دلیل اعتمادی كه شاكی به وی داشته اطلاعات حسابی كه وام ازدواج وی به آن واریز شده بود را در اختیارش گذاشته و او با خیانت در امانت برداشت‌ها را انجام داده است.


 اخبار حوادث  - آرمان 


ویدیو مرتبط :
وام ازدواج 3میلیون وام مدرسه غیر انتفاعی 10 میلیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت فیلم عروسی در شب ازدواج



 

 فیلم عروسی زوج جوانی شب عروسی آنها به سرقت رفت.به گزارش فارس، مراسم عروسی مجللی برگزار شده بود و معلوم بود كه هزینه بسیاری نیز برای آن شده است.

عروس و داماد برای برپایی این مراسم با سیلی صورتشان را سرخ نگاه داشته بودند، چرا كه پا به پای هم درس می خواندند و كار می كردند.

حتی عروس یواشكی به عكاس مراسم گفته بود كه شوهرش برای این كه عروسی آبرومندی بگیرد بجز كار روزانه، هفته ای چند بار در یك بیمارستان تا صبح نگهبانی می داد.

بعد از پایان عروسی، فیلمبردار فیلم را در صندوق عقب ماشین قرار داد و پس از خداحافظی راهی خانه اش در اطراف «نارمك» شد.

اما صبح روز بعد با صحنه ای باورنكردنی روبه رو شد؛ دزدی قفل صندوق عقب ماشین را شكسته و فیلم عروس و داماد را همراه كیف او برده بودند.

فیلمبردار می گوید: كاش كسی كه حالا فیلم را در دست دارد بداند كه چه كابوس مرگباری در لحظه لحظه های زندگی ام لانه كرده است، شاید دلش به رحم آید و یادگار یك شب شیرین پرخاطره را بازگرداند.... / خبرگزارى فارس

سرقت