اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سربازگیری اجباری داعش ازمیان کودکان


گروه تروریستی داعش 217 کودک عراقی را برای انجام عملیات اجباری انتحاری آموزش می دهد.

خبرگزاری ایرنا: گروه تروریستی داعش 217 کودک عراقی را برای انجام عملیات اجباری انتحاری آموزش می دهد.

یک منبع آگاه محلی در موصل گفت: با کاهش شدید تعداد تروریست های داعشی، این گروه تروریستی باردیگر اقدام به سربازگیری اجباری ازمیان کودکان کرد.

وی اضافه کرد: گروه تروریستی داعش گروه جدیدی از کودکان شامل 217 کودک 10 تا 15 ساله را برای انجام عملیات های انتحاری و تروریستی به خدمت گرفته است.

این مقام محلی افزود: این کودکان پس ازآموختن درس های فقهی و اعتقادی تروریست ها، نحوه بکارگیری اسلحه و انجام عملیات انتحاری را می آموزند.

وی گفت: این تصمیم داعش پس ازکاهش تعداد تروریست ها درنتیجه کشته شدن آن ها در درگیری ها، عملیات انتحاری و فرارتعداد زیادی از تروریست ها به خارج از کشور گرفته شده است.

این منبع آگاه تصریح کرد: تروریست های داعشی با مجبور کردن خانواده ها از میان کودکان سربازگیری می کنند.

گروه تروریستی داعش در روزهای گذشته نیزبیش از180 کودک را از استان نینوا برای انجام عملیات تروریستی و انتحاری به خدمت گرفته بود.


ویدیو مرتبط :
اسلام اجباری ایزدیان توسط داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده اجباری داعش از کودکان عراقی در جنگ



اخبار,اخبار بین الملل, گروه تروریستی داعش

یکی از مسئولان بلندپایه عراقی از اقدام داعش در بکارگیری کودکان این کشور در جنگ به صورت اجباری خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از العهد، یک مقام عراقی اعلام کرد: تروریست های داعش به صورت اجباری از کودکان عراقی در جنگ استفاده می کنند.

به گفته این مقام عراقی، این اتفاق در مناطقی از جمله «الحویجه»، «القیاره» و «الشرقاط» رخ داده است.

این منبع ادامه داد: تروریست های داعش برای خانواده هایی که در مناطق تحت سیطره آنها در عراق زندگی میکنند شرط تعیین کرده اند که هر خانواده باید یکی از جوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله خود را به عضویت این گروه درآورد.

اخبار بین الملل - مهر