اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ستارگان بزرگی که جام جهانی را از دست دادند


بازی‌های انتخابی جام جهانی 2014 در حالی به پایان رسید که ستارگان بزرگی در راه رسیدن به این رقابت‌ها ناکام بودند.

خبرآنلاین: بازی‌های انتخابی جام جهانی 2014 در حالی به پایان رسید که ستارگان بزرگی در راه رسیدن به این رقابت‌ها ناکام بودند.

بازی‌های انتخابی جام جهانی 2014 در سراسر دنیا به پایان رسید و سرانجام 32 تیم حاضر در این برزیل، مشخص شدند. در حالی که بازیکنان بزرگی چون کریستیانو رونالدو، فرانک ریبری و لوئیس سوارز در آخرین روزها بلیط برزیل را کسب کردند، در این میان نام ستارگان دیگری به چشم می خورد که غایبان سرشناس جام جهانی هستند. ستارگانی که بدون شک استحقاق حضور در جام جهانی را دارند اما تیم‌هایشان نتوانستند جواز حضور در مسابقات را کسب کنند. در اینجا نگاهی می اندازیم به 11 بازیکن بزرگی که در جام جهانی 2014 غایب خواهند بود:

پیتر چک (جمهوری چک)، لوکاس پیچک (لهستان)، برانیسلاو ایوانوویچ (صربستان)، دنیل اگر (دانمارک)، داوید آلابا (اتریش)، آندره یارمولنکو (اوکراین)، کریستین اریکسن (دانمارک)، مارک همسیک (اسلوونی)، گرت بیل (ولز)، روبرت لواندوفسکی (لهستان)، زلاتان ایبراهیمووچ (سوئد)




ویدیو مرتبط :
گزارش جالب از تیم جام جهانی 98 / جام ستارگان رمضان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظری: دعا کنید جام‌جهانی را از دست ندهم



 

نظری: دعا کنید جام‌جهانی را از دست ندهم

 

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال گفت: افتخارات تیم ملی با حسین شمس عجین شده و امیدوارم در آْستانه جام‌جهانی آرامش به فوتسال برگردد.

مصطفی نظری در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها به سؤالاتی پاسخ گفت.

وی درباره مصدومیتش در دیدار مقابل امریکا در رقابت‌های گرندپریکس برزیل گفت: آن بازی حیثیتی بود و همه ما استرس زیادی داشتیم. برای اولین بار بود که جلوی امریکا بازی می‌کردم و خوشحالم که اجازه ندادم دروازه‌ام باز شود.

نظری افزود: همه بازیکنان نشان دادند که غیرت و تعصب ایرانی در تمامی میادین وجود دارد و خوشحالم که مصدوم شدم چون نمی‌خواستم به هیچ‌وجه در این مسابقه ناموفق باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تصریح کرد: دروازه‌بان‌های خوبی داریم که می‌توانند جانشین مناسبی برای من باشند. من از 22 سالگی در تیم ملی بوده‌ام هر چند که هنوز هم سن زیادی برای بازی کردن ندارم و می‌توانم ادامه دهم.

وی در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: از تلاش‌های دکتر رضایی و طباطبایی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای من کشیده‌اند و باید چند وقت دیگر فیزیوتراپی انجام دهم و سپس نتیجه قطعی در مورد مصدومیتم اعلام می‌شود. فقط امیدوارم کار به عمل جراحی کشیده نشود چون در این صورت جام جهانی را از دست خواهم داد. دعا کنید این موضوع اتفاق نیفتد و امیدوارم بتوانم این مصدومیت را پشت سر بگذارم.

نظری درباره جدایی شمس از تیم ملی فوتسال گفت:‌ نیازی به گفتن من نیست، افتخارات تیم ملی با شمس عجین شده است. بهترین مربی سال 2009 جهان شمس شد که من هم در آن سال به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شدم. امیدوارم دوباره آرامش به فوتسال بازگردد. البته صانعی هم مربی تحصیل‌کرده‌ای است کارش را بلد است و کم‌تجربه نیست چون چند سال در کنار این تیم بوده است.

وی افزود: امیدوارم مشکلات حل شود چون مهم موفقیت تیم ملی است و بودن یا نبودن ما مهم نیست. از مسئولانم درخواست داریم که در فاصله باقی‌مانده تا جام جهانی توجه بیشتری به فوتسال داشته باشند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تصریح کرد: مسئولان نباید فوتسال را با این همه افتخار تنها بگذارند چون بازیکنان بدون هیچ چشمداشتی کسب مقام می‌کنند در صورتی که هیچ حمایتی از ما نمی‌شود. صحبت در این باره بسیار شده است اما خواهش می‌کنم این تیم را که بهترین تیم فوتسال تاریخ ایران است را حمایت کنند چون یک سال بیشتر تا جام جهانی باقی نمانده است و اگر امکانات فراهم باشد می‌توانیم جزء ۲ تیم برتر جهان باشیم.