اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق خودرو در آتش سوخت!


سرقت خودروی هیوندای باعث مرگ سارق و یکی از کارگران تونل نیایش شد.

خبرگزاری مهر: سرقت خودروی هیوندای باعث مرگ سارق و یکی از کارگران تونل نیایش شد.

سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: ساعت 4.20 بامداد امروز تصادف مرگبار خودرو هیوندای به پلیس اطلاع داده شد. با حضور ماموران درمحل حادثه مشخص شد دقایقی قبل صاحب خودرو برای خرید چای زیر پل پارک وی خودرویش را پارک می کند و همان موقع سارق که از روشن بودن خودرو اطلاع پیدا کرده اقدام به سرقت خودرو می کند.

وی ادامه داد: سارق بلافاصله با سرعت زیاد اقدام به فرار در مسیر شمال به جنوب اتوبان مدرس می کند اما به علت سرعت زیاد و عدم کمترل وسیله نقلیه در حوالی کارگاه تونل نیایش واژگون و این حادثه باعث ایجاد آتش سوزی و انفجار می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران افزود: بر اثر آتش سوزی و انفجار خودرو، سارق به همراه یکی از کارگران تونل که درمحل حادثه حضور داشت در دم کشته و یکی دیگراز کارگران نیز مجروح شده که توسط عوامل اورژانس منتقل شد.

اسماعیلی درپایان گفت: ماموران  کلانتری 103 گاندی با حضور در محل اقدامات لازم را انجام داده اند. ضمن اینکه تحقیقات بیشتر هنوز ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با سارق خودرو|دستگیری سارق خودرو|دزد ماشین|دزدگیر ماشین|09120132883

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف زنجیره ای در جاده شوش - اهواز/ 6 خودرو در آتش سوخت



4 دستگاه خودروی صفر کیلومتر که بر روی تریلر در حال حمل به اهواز بودند در آتش سوخته و 2 دستگاه خودروی سواری نیز که بین دو دستگاه تریلر گرفتار شده بودند نیز آتش گرفتند.

مه آلودگی و کاهش دید موجب تصادف زنجیره ای چند دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده سراسری شوش به اهواز شد.
 
 این تصادف حوالی ساعت 10 صبح روز شنبه بر اثر برخورد دو دستگاه تریلر از پشت سر در حوالی سید عباس و در محدوده روستای کعب زیدان در 50 کیلومتری اهواز رخ داد.

یکی از شاهدان حادثه گفت: برخورد تریلر حامل شش دستگاه خودروی صفر کیلومتر از پشت سر به تریلر نفتکش در جاده ترانزیتی شوش - اهواز علت این حادثه بوده است.

وی افزود: برخورد دو دستگاه تریلر موجب آتش سوزی شده و راننده تریلر نیز که در آتش گرفتار شده بود با کمک مردم از میان شعله های آتش نجات یافت.

وی اظهار داشت: 4 دستگاه خودروی صفر کیلومتر که بر روی تریلر در حال حمل به اهواز بودند در آتش سوخته و دو دستگاه خودروی سواری نیز که بین دو دستگاه تریلر گرفتار شده بودند نیز آتش گرفتند.

گفته می شود واژگونی یکدستگاه تریلر حامل گچ بر روی جاده سراسری شوش - اهواز در ساعات اولیه صبح روز شنبه و کاهش دید رانندگان عبوری علت بروز این حادثه بوده است.

شاهدان حادثه مه آلودگی و کاهش دید رانندگان را علت این حادثه عنوان کردند.

رضا معمار زاده رییس فوریت های پزشکی 115 شوش به ایرنا گفت: دو مصدوم این حادثه توسط خودروهای عبوری به پایگاه امداد جاده ای شاوور منتقل شده و حال عمومی آنها خوب است.

جزییات و تعداد دقیق مصدومان این حادثه در دست پیگیری است.


 اخبار اجتماعی  -  ایرنا