اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساخت بالگرد با آهن قراضه در خانه +عکس



اخبار گوناگون - ساخت بالگرد با آهن قراضه در خانه +عکس

"لی هوشنگ" یک کشاورز چیی است که علاقه خاصی به بالگرد دارد و این علاقه خود را از کودکی به همراه داشت. او برای رسیدن به آرزوی کودکی و دیرینه خود دست به کاری بسیار جالب زده است و در خانه یک بالگرد ساخته است.

بالگرد یکی از وسایلی است که بسیاری از ما آرزوی سوار شدن یا حتی راندن آن را داریم همچنین همیشه بچه ها با شنیدن صدای آن سعی می کنند خودشان را به یک پنجره رسانده و کمی آن را مشاهده کنند.
"لی هوشنگ"  یک کشاورز چیی است که علاقه خاصی به بالگرد دارد و این علاقه خود را از کودکی به همراه داشت. او برای رسیدن به آرزوی کودکی و دیرینه خود دست به کاری بسیار جالب زده است و در خانه یک بالگرد ساخته است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,بالگرد

 

به گفته این کشاورز 52 ساله بسیاری از دوستانش این کار را تنها وقت تلف کردند می دانستند زیرا ساخت یک بالگرد کامل با استفاده از آهن قراضه های مختلف کاری غیر ممکن به نظر می رسد ولی این بالگرد با کمال تعجب توانسته است پرواز کند و 45 سانتی متر از زمین فاصله بگیرد.


او از سال پیش کار ساخت بالگرد را آغاز کرده است و موتور اصلی بالگرد را از روی یک موتور کشاورزی برداشته است. همچنین اسکلت بالگرد را نیز با استفاده از آهن های ضایعات و استیل هایی که از آب کردن قابلمه و وسایل مختلف بدست آمده، ساخته است.
این مرد هچنان در حال ارتقای بالگرد است تا شاید بتواند آن را به ارتفاع قابل توجهی برساند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,بالگرد

 

اخبار,اخبار گوناگون,بالگرد

 

اخبار,اخبار گوناگون,بالگرد

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
راننده عصبانی لودر پژو پارس را آهن قراضه کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت ربات با آهن قراضه +عکس



ساخت ربات با آهن قراضه +عکس

داشتن ربات شخصی یکی از ارزوهای انسان است از این رو همیشه تلاش های بیشماری در این زمینه انجام داده است. دانشمندان تا به حال ربات های مختلفی را رونمایی کرده اند همچنین عده ای نیز در خانه این کار را انجام می دهند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ساخت ربات های پیچیده یکی از مهمترین دستاوردهای انسان بوده است از این رو آرزوی هر فردی داشتن ربات شخصی است. این باعث شده است که عده ای با هر بودجه ای که دارند دست به ساخت ربات بزنند.

"تائو ژیانگلی" مبتکر 37 ساله چینی به تازگی رباتی برای خودش ساخته است که بسیار جالب و البته منحصر به فرد است. این ربات که 25 هزار دلار برای ساخت آن خرج شده تماما از وسیله های قراضه و دست دوم درست شده است.

ساخت ربات با آهن , ربات با آهن قراضه
این مبتکر چینی یکی از افرادی است که دوست دارد همه چیز را خودش بسازد به همین علت در خانه او وسایل دست ساز بسیار زیاد دیده می شوند. این ربات نزدیک به 225 کیلوگرم است که به نظر سازنده اش شاید زشت باشد اما دلرحمی بسیاری دارد.

این ربات می تواند کارهای متفاوتی مانند دست تکان دادن، حرکت کردن و چرخاندن سر را فعلا انجام دهد. تمامی قطعات آن دسته دوم بوده و نزدیک به 110 کیت در این ربات به کار رفته است همچنین مجموع سیم های اتصالی این ربات به سه هزار متر می رسد..... /  yjc.ir

ساخت ربات با آهن , ربات با آهن قراضه

ساخت ربات با آهن , ربات با آهن قراضه