اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زیباکلام به مناظره فرا خوانده شد


سیدمحمد غرضی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صادق زیباکلام را به مناظره دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم: سیدمحمد غرضی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صادق زیباکلام را به مناظره دعوت کرد.

بر این اساس غرضی اعلام کرد: با توجه به صحبت‌های منتشر شده از آقای زیباکلام در مورد مسائل انقلاب، تشیع، به رسمیت شناختن اسراییل و غیره، آمادگی برگزاری یک کرسی آزاداندیشی با حضور شما در دانشگاه تهران را دارم.

 اجازه دهید کسانی که در انقلاب حضور داشته‌اند اجازه پاسخ‌گویی داشته باشند. کرسی آزاداندیشی برای همین به وجود آمده است و آمادگی دارم راجع به مسائلی که اظهار داشتید افکار عمومی را مطلع کنم.


ویدیو مرتبط :
مناظره ی دکتر زیباکلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشایی به میز مناظره فرا خوانده شد


حجت‌السلام والمسلمین دکتر «سید محمود نبویان» که در زمره شاگردان «آیت الله مصباح یزدی» قرار دارد برای پایان بخشیدن به برخی ادعاهای جریان انحراف، «مهندس مشایی» را به مناظره دعوت کرد.

چندی است اقدامات گروهی که امروز خود را به دولت اصول‌گرا منتسب ساخته‌اند، انتقادات طیف وسیعی از دلسوزان انقلاب را برانگیخته است. «حجت‌السلام و المسلمین دکتر سید محمود نبویان» از جمله افرادی است که طی سخنرانی‏هایی مستند و مستدل، زوایای ناگفته‌ی فراوانی را از شدت خطر جریان انحرافی با محوریت رییس دفتر رییس‌جمهور را بر ملا ساخته است.

این در حالی بود که اطرافیان آقای مشایی با «کم مایه» خواندن منتقدین خود، مدعی شدند که مسلط نبودن انتقادکنندگان به مبانی عرفانی باعث شده است که چنین برداشت‏هایی از صحبت‏های رییس دفتر به وجود آید.

منبع : تابناک