اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری طلایی از زن جوان در پراید/ قربانی در یکی از خیابان‌های خلوت‌‌ رها شد



ماموران کلانتری ۲۲ کلانشهر اهواز، سه سارق به عنف تحت عنوان مسافر کش را ساعاتی پس از وقوع جرم، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ با مراجعه حضوری خانمی به کلانتری ۲۲ کلانشهر اهواز و اعلام وقوع یک مورد سرقت به عنف از وی، بلافاصله ماموران پلیس تحقیقات خود را جهت شناسایی سارقان آغاز کردند.

شاکی پرونده به ماموران گفت: به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودروی پراید شخصی با سه سرنشین شده اما راننده خودرو در میان راه مسیر را تغییر داده و دیگر سرنشینان خودرو با تهدید چاقو اقدام به سرقت یک عدد گردنبند طلا، ۱۲ عدد سکه بهار آزادی و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد از وی کردند و سرانجانم قربانی خود را کنار یکی از خیابان‌های خلوت‌‌ رها کردند.

ماموران کلانتری با مشخصات بدست آمده از ۳ سارق متواری، موفق به شناسایی متهمان شدند و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، هر ۳ متهم را ساعاتی پس از وقوع سرقت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

پلیس همواره به شهروندان توصیه کرده است که حتی الامکان جهت تردد از وسائل نقلیه عمومی استفاده نمایند و از جابجایی طلا و جواهرات قیمتی و غیر ضروری به همراه خود خودداری کنند.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
زورگیری از دختر جوان در خیابان پاسداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان، قربانی دو مرد پراید سوار



زن جوان، قربانی دو مرد پراید سوار

دو مرد که سوار بر یک خودروی پراید، زن جوانی را ربوده و بعد از آزار و اذیت وی، اموالش را سرقت کرده بودند در کمتر از یک هفته به دام پلیس افتادند.

به گزارش همشهری، شامگاه 14بهمن‌ماه زن جوانی سراسیمه نزد مأموران پلیس برازجان در استان بوشهر رفت و از ماجرای شومی که برایش رخ داده بود پرده برداشت. او گفت: حدود ساعت 4:30 بعدازظهر بود و در یکی از خیابان‌های اصلی شهر منتظر تاکسی بودم تا به عالیشهر بروم. در همین هنگام خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد. به غیراز راننده مردی که وانمود می‌کرد مسافر است، روی صندلی جلو نشسته بود. وقتی سوار شدم، ماشین به راه افتاد اما به محض اینکه از شهر خارج شدیم، راننده تغییر مسیر داد و وارد جاده‌ای بیابانی شد.

به او اعتراض کردم و با فریاد خواستم توقف کند، اما مردی که کنارش نشسته بود با چاقو تهدیدم کرد و به زور موبایل و اموال باارزشم را سرقت کرد. او و همدستش سپس مرا به محلی خلوت بردند و بی‌توجه به التماس‌هایم مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس پا به فرار گذاشتند. با شکایت این زن، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری مردان شیطان‌صفت شروع شد. شاکی به‌خاطر این حادثه چنان وحشت کرده بود که مشخصات کاملی از خودروی تبهکاران به‌خاطر نداشت اما با این حال مأموران با چهره‌نگاری از سرنشینان خودروی پراید، تحقیقات برای دستگیری آنها را ادامه دادند.

در کمتر از یک هفته تیم تحقیق توانست با ردیابی‌های ویژه هر دو متهم را شناسایی و مخفیگاه آنها را محاصره کند. مردان جوان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و بعد از انتقال به اداره آگاهی، شاکی پرونده هر‌دویشان را شناسایی کرد. متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به ربودن و آزار و اذیت زن جوان اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند./همشهری