اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری خونین از 10 کارگر شهرداری تهران


سه دزد جوان که اقدام به زورگیری از 10 کارگر شهرداری کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: سه دزد جوان که اقدام به زورگیری از 10 کارگر شهرداری کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
 
 ساعت 3 بیست و سوم دی ماه خبری مبنی بر سرقت و زورگیری به ماموران کلانتری 151یافت آباد اعلام شد. بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند که ده نفر از تبعه افغانی به واحد مراجعه و اظهار داشتند که ما کارگر شهرداری هستیم و شب ها داخل کانکس استراحت میکنیم که امروز نیز زمانیکه در حال استراحت بودیم به یکباره 3 نفر ناشناس وارد کانکس شدند و با تهدید قمه و چوب دستی همه مارا ضرب وشتم نمودند و اموالمان را با زور تهدید قمه به سرقت بردند.
 
شاکیان اظهار داشتند: اموال به سرقت رفته شامل 3 میلیون تومان وجه نقد و 10 عدد گوشی به ارزش مالی 3 میلیون تومان و چندین عدد لباس و لوازم خوراکی بود که هر سه نفر پس از سرقت متواری شدند. ماموران ضمن اخذ مشخصات سارقان با اجرای طرح مهار موفق شدند سارقان که سه جوان بودند را دستگیر و اموال مسروقه را از آنان کشف کردند.
 
متهمان پس از دستگیری خود را «جمال»، «کیوان» و «ناصر» معرفی کردند و شخصی به هویت «قدرت» به نمایندگی از مالباختگان، شکایت خود را در این خصوص تنظیم و تحویل ماموران کلانتری داد.
 
سرهنگ حسین ذکایی خو رییس کلانتری 151یافت آباد درباره این خبر گفت: پرونده ایی در این رابطه تشکیل و متهمان به مقام قضایی ارجاع شدند.


ویدیو مرتبط :
کشته شدن یک کارگر توسط عوامل منسوب به شهرداری تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری خونین از 10 کارگر شهرداری



سه دزد جوان که اقدام به زورگیری از 10 کارگر شهرداری کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 3 بیست و سوم  دی ماه خبری مبنی‌بر سرقت و زورگیری به ماموران کلانتری 151یافت‌آباد اعلام شد.

 

بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند که ده نفر از اتباع افغانی به واحد مراجعه کردند و اظهار داشتند که ما کارگر شهرداری هستیم و شب‌ها داخل کانکس استراحت می‌کنیم که امروز نیز زمانیکه در حال استراحت بودیم به یکباره 3 نفر ناشناس وارد کانکس شدند و با تهدید قمه و چوب دستی همه ما را ضرب و شتم نمودند و اموالمان را با زور و تهدید قمه به سرقت بردند.

 

شاکیان اظهار داشتند: اموال به سرقت رفته شامل 3 میلیون تومان وجه نقد و 10 عدد گوشی به ارزش مالی 3 میلیون تومان و چندین عدد لباس و لوازم خوراکی بود که هر سه نفر پس از سرقت متواری شدند.

 

ماموران ضمن اخذ مشخصات سارقان با اجرای طرح مهار موفق شدند سارقان که سه جوان بودند را دستگیر و اموال مسروقه را از آنان کشف کردند.متهمان پس از دستگیری خود را  جمال، کیوان  و ناصر معرفی کردند و شخصی به هویت قدرت به نمایندگی از مالباختگان، شکایت خود را در این خصوص تنظیم کرد و تحویل ماموران کلانتری داد.

 

سرهنگ حسین ذکایی خو رئیس کلانتری 151یافت آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهمان به مقام قضایی ارجاع شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران