اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زوج سرشناس هالیوود در آستانه طلاق


زندگی مشترک جانی دپ و همسرش امبر هرد پس از مدت زمان کوتاهی با ارائه دادخواست طلاق به دادگاه به پایان راه خود رسید.

خبرآنلاین: زندگی مشترک جانی دپ و همسرش امبر هرد پس از مدت زمان کوتاهی با ارائه دادخواست طلاق به دادگاه به پایان راه خود رسید.

امبر هرد درخواست طلاق خود از جانی دپ را دوشنبه به دادگاه ارائه کرد. این بازیگر در دادخواست خود از اختلافات آشتی‌ناپذیر به عنوان دلیل جدایی نام برده است.

جانی دپ و همسرش در چند ماه گذشته به دلیل وارد کردن غیرقانونی سگ‌هایشان به استرالیا و درگیری‌های قانونی و لفظی با مقامات مسئول استرالیایی همواره در صدر اخبار بوده‌اند. ماجرا از این قرار است که هرد با هواپیمای شخصی سگ‌هایش را به صورت غیرقانونی به خاک استرالیا وارد کرد که این عمل او با واکنش تند وزیر کشاورزی استرالیا روبه‌رو شد.

زوج سرشناس هالیوود در آستانه طلاق

پس از کشمکش‌های فراوان و مطرح شدن پرونده در دادگاه، جانی دپ و همسرش با انتشار ویدئویی از مردم و مقامات استرالیا برای نقض قوانین ایمنی زیستی استرالیا عذرخواهی کردند.

بازیگر «آلیس در سرزمین‌عجایب» سال 2011 در صحنه فیلمبرداری «خاطرات عجیب» به کارگردانی بروس رابینسون با امبر هرد آشنا شد. این دو بازیگر سرانجام سال 2015 با هم ازدواج کردند که پس از یکسال به جدایی ختم شد.

«آلیس آنسوی آینه» تازه‌ترین فیلم جانی دپ از 27 می اکران می‌شود. او در این فیلم با آن هتوی و میا واشیکوفسکا همبازی است.

خبر جدایی این زوج هالیوودی از اواسط هفته در نشریه‌های مختلف گزارش شده بود.


ویدیو مرتبط :
‫میلیاردر سرشناس فوتبال سومین همسرش را هم طلاق داد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار خبر جدایی زوج هالیوودی / سومین طلاق بازیگر زن سرشناس



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,درو بریمور و ویل کاپلمن

سومین ازدواج هنرپیشه زن سرشناس سینمای هالیوود نیز به جدایی انجامید.

به گزارش خبرآنلاین، درو بریمور و همسرش ویل کاپلمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند به زندگی مشترک خود خاتمه خواهند داد. 

این زوج هالیوودی خبر طلاقشان را در نشریه پیپل منتشر کردند. آن‌ها در بیانیۀ خود نوشتند : «طلاق شاید برای بسیاری نشان شکست باشد، اما خوشبختانه می‌توان با این دید به طلاق نگاه کرد که زندگی ادامه دارد...فرزندان ما دنیای ما هستند، و ما به دنبال این هستیم که باقی عمر خود آن‌ها در درجه اول اهمیت قرار دهیم.»

بریمور و کاپلمن سال 2012 با هم ازدواج کردند و از این ازدواج دو فرزند دارند. بازیگر «فرشتگان چارلی» پیش از ازدواج با کاپلمن دو بار دیگر در سال‌های 1994 و 2001 ازدواج کرده بود.

درو بریمور از خردسالی پا به عرصه بازیگری گذاشت. او خیلی زود و با نقش‌آفرینی در فیلم «ای.تی موجود فرازمینی» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ به شهرتی جهانی رسید. او پس از یک دوره درگیری با اعتیاد به مواد مخدر دوباره به سینما بازگشت و  در فیلم‌هایی چون «اعترافات یک ذهن خطرناک»، «پویزن آیوی»، «خواننده عروسی» و «جیغ» بازی کرد.

این بازیگر سال 2009 برای بازی در فیلم تلویزیونی «گری گاردنز» محصول شبکه اچ‌بی‌او برنده جایزه گلدن گلوب شد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین