اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زوج جوان و حادثه ای دیگر در خمینی شهر


یك زوج جوان كه به عنوان مهمان وارد خانه یك شهروند اصفهانی در یكی از روستاهای خمینی شهر شده و او را به همراه همسر و پسر 12 ساله‌اش كشته بودند، دستگیر شدند.

یك زوج جوان كه به عنوان مهمان وارد خانه یك شهروند اصفهانی در یكی از روستاهای خمینی شهر شده و او را به همراه همسر و پسر 12 ساله‌اش كشته بودند، دستگیر شدند.

ساعت 20 شامگاه چهارشنبه گذشته ـ 27 مهرماه ـ مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان خمینی‌شهر از توابع استان اصفهان تماس گرفت و از قتل 3 عضو خانواده همسایه‌اش در یك خانه روستایی خبر داد.

 دقایقی بعد با حضور ماموران در خانه روستایی معلوم شد زوج صاحبخانه و پسر 12 ساله آنها كشته شده‌اند، اجسادشان نیز در اتاق‌های خانه افتاده و اثاثیه منزل به هم ریخته است.

با هماهنگی قضایی اجساد به پزشكی قانونی منتقل شدند و تحقیقات در این زمینه از همسایه‌ها آغاز شد.

در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد زن و مردی پیش از حادثه به عنوان مهمان وارد منزل زوج صاحبخانه شده‌اند و ساعاتی بعد سراسیمه محل را ترك كرده‌اند. در همین موقع یكی از همسایه‌ها به آنها مشكوك شده و به در خانه زوج همسایه‌ رفته و چند بار آنها را صدا زده است، اما پاسخی نشنیده و با توجه به باز بودن در خانه وارد آنجا شده و با دیدن اجساد آنها و پسر 12 ساله‌شان پلیس را خبر كرده است.

ردپای یك زوج در جنایت

با به دست آمدن این اطلاعات زن و مردی كه مهمان خانواده صاحبخانه بودند، به عنوان تنها مظنون‌های پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند. ماموران كه احتمال می‌دادند متهمان فراری با مقتولان آشنایی داشته باشند، به تحقیق از خانواده و اقوام آنها پرداختند تا این كه معلوم شد مشخصات متهمان فراری با یك زوج كه از آشنایان آنها هستند، مطابقت دارد.

با مشخص شدن هویت متهمان فراری، ماموران با هماهنگی قضایی عازم خانه آنها در محله دیگری شدند و زوج جوان به نام‌های جهانگیر و مریم را یك ساعت بعد از كشف اجساد 3 عضو خانواده اصفهانی، دستگیر كردند.

تحقیقات از این زوج جوان برای مشخص شدن انگیزه آنها از جنایت و رازگشایی از این پرونده آغاز شده است.

منبع: جام جم




ویدیو مرتبط :
دیدار جمعی از زوج های جوان با سید حسن خمینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رامبد‌ جوان به حادثه «خمینی شهر»


رامبد‌ جوان در واکنش به حادثه بیمارستان خمینی شهر گفت: بعضی چیزا رو آدم نمی دونه چه واکنشی نشون بده یا باید کاملاً به روت نیاری یا باید عین کوه خراب بشی روش.

خبرگزاری ایسنا:‌ رامبد جوان درباره‌ی ادامه ساخت برنامه «خندوانه» مطالبی را منتشر و اعلام کرد که نمی‌تواند این برنامه را به پخش بعد از ایام عزاداری برساند.

جوان که به مدت دو سال مجری برنامه «خنداونه» بود، ضمن عرض تسلیت برای ایام سوگواری رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا (ع)، درباره این برنامه نوشت:

«حالا می‌رسیم به سوال مکرر و اساسی یعنی: «خندوانه» کی شروع می شه؟؟؟؟

عزیزان من، من الان مشغول شروع فیلمم هستم پس یقیناً نمی‌تونم تمام وقت در اختیار «خندوانه» باشم. ولی این دلیل نمی‌شه که «خندوانه» هم جلو نره. بعد از گذشت ٢ سال و ساخت ٢ فصل و در مجموع نزدیک به ٣٠٠ قسمت از «خندوانه» گروهی شکل گرفته که هم قبل از این حرفه‌ای بودن و هم حالا «خندوانه» رو خیلی خوب می شناسن. این گروه درجه یک که تعدادشون هم ماشاالله زیاده، بیش از یک ماه هست که دارن کار می‌کنن.»

او در بخش دیگری از مطلبش درباره «خنداونه» نوشت:

«هر ١٠ روز یک بار هم همه سرگروه‌ها در جلسه‌ای همه چیز رو به من توضیح می دن و در جریانم قرار می‌دن و هنوز کلی کار هست باید انجام بدن. پس چه من فیلم بسازم و چه نسازم «خندوانه» نمی‌تونه بعد از ماه صفر آماده پخش باشه. زمان پخشش رو هم الان نمی‌تونم اعلام کنم چون شدنی نیست. ولی شک نکنین که همه مفصل دارن کار می‌کنن.»

جوان که در متن ارسالی خود از شروع فیلم‌برداری فیلم «نگار» خبر داد و از مردم خواست تا نسبت به شیوع بیماری آنفولانزا مراقب باشند و درباره وقایع اخیری که در حوزه سلامت و پزشکی در بیمارستان خمینی شهر اتفاق افتاده است، نوشت:

« بعضی چیزا رو آدم نمی دونه چه واکنشی نشون بده یا باید کاملاً به روت نیاری یا باید عین کوه خراب بشی روش. مثل اون به ظاهر بیمارستانی که اون رفتار حیرت‌انگیز(نمی گم حیوانی، چون حیوان‌ها فقط برای غذا و دفاع خشونت می کنن) رو با اون بچه و مادر کرد....!!!

داریم با این اخلاق و رفتار به کجا می‌ریم خدا می دونه!!!!»