اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن مشهور هسته ای آبان می رود


دوره مسوولیت ˈ کاترین اشتون ˈ مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اکتبر سال جاری ( آبان ماه ) پایان خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا: دوره مسوولیت ˈ کاترین اشتون ˈ مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اکتبر سال جاری ( آبان ماه ) پایان خواهد یافت.

خبرگزاری رویترز در گزارشی درمورد پایان مسئولیت اشتون نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که طی پنج سال گذشته این مسوولیت را برعهده دارد ، شاید تصمیم گیری مهم در مذاکرات هسته ای با ایران نباشد، اما هماهنگ کننده اصلی مذاکرات از سال 2010 است.

ˈ این نقش ،وی را ملزم می کند با آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان برای ارائه یک موضع روشن و متحد همکاری کند و در عین حال برای اعتمادسازی با طرف ایرانی تلاش کند تا این مذاکرات حساس به جلو رانده شود.ˈ

به گزارش ˈ رویترز ˈ ؛ تمامی طرف ها امیدوارند بتوان توافق را تا 20 ژوئیه (29 تیر ماه) نهایی کرد و به طور بالقوه به یک کار تاریخی دست زد. اگر این طور شود، اشتون قادر خواهد بود شاهد موفقیت دیپلماسی در دوره خود تا پایان ماه اکتبر (9 آبان ماه) باشد.

اشتون 58 ساله در دسامبر 2009 به عنوان مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا معرفی شد و پرسش مهم این است که چه نوع شخصیتی ممکن است جایگزین اشتون شود؟

نامزدی برای احراز این پست به طور رسمی در هفته ها و ماه های آتی انجام خواهد شد . نامزدها پس از اعلام نامزدی باید مورد بررسی قرار گیرند و در جلسات پارلمان اروپا صلاحیت شان تایید شود و تنها در آن صورت می توان اولویت ها را تعیین کرد.


ویدیو مرتبط :
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای به ایران می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طالع بینی هندی زن متولد آبان



 

طالع بینی زن متولد آبان

 

 

طالع بینی زن متولد آبان


زن متولد آبان ،آدم سردی است. آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می كند، حتی ممكن است آزار بدهد و سرگردان كند. زمان زیادی طول می كشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً ، او واقعاً همان دختر سرد و خوددار نمی تواند باشد . در واقع وظیفه شماست كه بفهمید او چیست :

بیشتر زنان متولد آبان قشنگ ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی كه كاملاً ساكت هستند ، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید . آنقدر جذاب هستند كه دوستان به دورشان جمع می شوند . شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید .

در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد آبان نفوذ كرده . او با همه موضوعات احساساتی برخورد می كند ، از طریق آویزان كردن جورابتان روی بند گرفته تا مشكلات جهان سوم ممكن است از آن دخترهایی باشد كه از نظر مردان خرفت است ،اما اگر در قلبش جایی برای خود باز كنید‌. برای همیشه آنجا جای شماست . او در قبال كسی كه دوست دارد بسیار صادق و وفادار است . سعی كنید بر یكی از این دخترها غلبه كنید تاببینید كه زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند .

پیش از آنكه به خود غره شوید، فراموش نكنید كه اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر كنید ، پشیمان خواهید شد . هرگز فكر نكنید كه می دانید به او خیانت كنید ، چون با نگاهی زیركانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می كند كه مجبور می شوید همه چیز را پنهان كنید . اگر با او درگیر شوید ، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی كند ، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است .

در آسمان فلكی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، كینه توز، و انتقام جو تر است . مراقب باشید كه او را خشمگین و غضبناك نكنید . بعداً نگویید كه نگفتم!

وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است كه برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد . او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد كه بچه ها از چشمش دور شوند . مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند كه شخصیت بچه ها شكل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد . از نظر دختران متولد آبان فلسفه زندگی این است كه اگر خداوند دری را ازروی حكمت ببندد ، در دیگری را از روی رحمت باز می كند .

اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب كنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید ، او چه دوست شما باشد چه شریك تان ، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد . خدای من ! او بی نظیر است .

طالع بینی هندی سایر ماهها