اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن شیاد، آب طلای شفابخش می‌ساخت



زن شیاد,کلاهبرداری

زن شیاد، آب طلای شفابخش می‌ساخت

دختر جوانی كه به بهانه درمان یك زن میانسال با آب طلای شفابخش، او را فریب داده و طلای میلیونی‌اش را سرقت و فرار كرده است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

 جام جم- چند روز پیش زن میانسالی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 11 تهران از دختری به اتهام سرقت طلاهایش شكایت كرد.

شاكی گفت: روز حادثه پس از خرید در حال بازگشت به خانه بودم كه دختر جوانی به قصد كمك، بخشی از وسایل را از من گرفت و مرا تا خانه ام همراهی كرد. بابت لطف دختر جوان، او را به خانه ام دعوت كردم. 

هنگام گفت وگو با یكدیگر وقتی متوجه شد مدت هاست از درد كمر رنج می برم، ادعا كرد می تواند مرا درمان كند، چرا كه در هندوستان پیش یك مرتاض هندی معروف شیوه های درمانی مختلف را یاد گرفته و چند نفری را نیز درمان كرده است.

زن میانسال اضافه كرد: دختر جوان گفت بیماری من فقط با طلادرمانی مداوا می شود و درباره آن توضیحاتی داد كه قبول كردم او با این شیوه مرا درمان كند. طبق خواسته او ابتدا یك تشت پر از آب برایش فراهم كردم. 

سپس یك النگوی طلایش را در آب انداخت و وردهایی خواند و پس از نیم ساعت خواست من هم طلاهایم را در آب بیندازم تا آب طلای شفابخش موثری فراهم كند.

شاكی یادآور شد: بعد از آن كه طلاهایم را كه ده میلیون تومان ارزش داشت، در تشت آب ریختم، خواست پارچه ای روی آن بیندازم. سپس از من خواست او را تنها بگذارم تا وردهای بیشتری روی آب طلای شفابخش بخواند. بعد از مدتی، وقتی به اتاق بازگشتم، دختر جوان ادعا كرد، باید یك شبانه روز پارچه روی تشت آب بماند و قول داد فردا دوباره به خانه ام می آید و پس از خواندن ورد، پارچه را از روی تشت برمی دارد.

وی خاطرنشان كرد: 28 ساعت گذشت اما خبری از دختر جوان نشد. بنابراین خودم پارچه سفید را برداشتم تا از آب طلای شفابخش استفاده كنم كه دیدم اثری از طلاها نیست و دختر جوان طلاهایم را سرقت كرده است.

با طرح این شكایت و ارسال پرونده به مركز پلیس، چهره نگاری رایانه ای از دختر سارق انجام و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری آغاز شد./جام جم آنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
نسخه شفابخش (بحران آب)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن آمریکایی کاخی برای سگ‌های خود ساخت



 

کاخ سگها

 

زنی از کالیفرنیا کاخی باهزینه ۱۳ هزار لیره استرلینگ برای سگ‌های خود بنا کرد.این کاخ پارکی مخصوصی دارد که در اطراف آن دیواری برای حمایت از حیوانات بنا شده است.

 

زن آمریکایی در کاخ سگ‌هایش یک دستگاه دوربین، دستگاه های تهویه مطبوع، کاغذ دیواری و پرده های دوخته شده با دست قرار داده است. هر کدام از ۳ سگ این زن ۴۷ ساله تخت مخصوصی دارند که می توانند بر روی آن بخوابند.

 

زن آمریکایی در این باره گفت، سگ‌هایش زندگی او هستند. مادر این زن بیشتر لباس سگ‌ها را خریداری می کند و با آنها مانند نوه هایش رفتار می کند.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)