اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن بازداشت شده، همسر البغدادی نیست


سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد: زن دستگیر شده به دست مقامات لبنانی، همسر ابوبکر البغدادی سرکرده داعش نیست.

واحد مرکزی خبر: سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد: زن دستگیر شده به دست مقامات لبنانی، همسر ابوبکر البغدادی سرکرده داعش نیست.

این درحالی است که دیروز خبرگزاری رویترز و روزنامه السفیر لبنان خبردادند: نیروهای امنیتی لبنان، همسر ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه دولت اسلامی عراق و شام(داعش) و یکی از پسران وی را در گذرگاه مرزی با سوریه دستگیر کرده است.

وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد زن دستگیر شده توسط مقامات لبنانی، همسر ابوبکر البغدادی رهبر دولت اسلامی (داعش) نیست بلکه خواهر فردی است که به جرم دست داشتن در بمب گذاریها در جنوب عراق محکوم شده است.

ژنرال سعد معن سخنگوی وزارت کشور عراق ، اعلام کرد: همسران البغدادی تروریست، اسماء فوزی محمد الدلیمی و اسراء رجب محل القیسی هستند و همسری به نام سجی الدلیمی وجود ندارد.

وی افزود سجی الدلیمی به سوریه گریخته بود.

معن خاطر نشان شد وی بخشی از گروهی از زندانیان زن بود که در ازای آزادی گروهی از راهبه‌ های ربوده شده توسط شورشیان در سوریه، آزاد شد.

بازپرسان در حال بازجویی از این زن در وزارت دفاع لبنان هستند.


ویدیو مرتبط :
همسر ابوبکر البغدادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تائید هویت همسر بازداشت شده البغدادی



اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش


اخبار بین الملل -  تائید هویت همسر بازداشت شده البغدادی

پیش از این سخنگوی دولت عراق هویت سجی الدلیمی را به عنوان همسر البغدادی تایید نکرده بود.

یک منبع قضایی عراقی اعلام کرد نتایج آزمایش دی ان ای نشان می دهد زن عراقی بازداشت شده در لبنان همسر ابوبکر البغدادی سرکرده داعش است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ، این منبع قضایی اعلام کرد آزمایش دی ان ای البغدادی که از عراق ارسال شده است نشان می دهد سه کودک، فرزندان  البغدادی هستند.

به گفته این منبع قضایی نتایج آزمایش دی ان ای سجی الدلیمی همچنین نشان می دهد وی مادر سه کودک است.

پیش از این سخنگوی دولت عراق هویت سجی الدلیمی را به عنوان همسر البغدادی تایید نکرده بود.


اخبار بین الملل -   واحد مرکزی