اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن‌کشی با ضربات چاقو در دوران نامزدی!



اخبار ,اخبار حوادث ,زن‌کشی

اخبار حوادث -  زن‌کشی با ضربات چاقو در دوران نامزدی!

فرمانده انتظامی سراب از قتل همسر در دوران نامزدی بر اثر اختلاف خانوادگی در شهر مهربان شهرستان سراب خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد جعفرزاده درجمع خبرنگاران افزود: برابر تماس تلفنی با مرکز 110مبنی بر وقوع یک مورد قتل عمد در مهربان سراب در منزل (الف-م)، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حضور یافتند.
 
وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که فردی به هویت (م-الف) 23 ساله، اهل و ساکن یکی از روستاهای مهربان سراب که با نامزدش به هویت (س-م) 17ساله، خانه‌دار که شش ماه قبل عقد کرده بودند بر سر اختلاف خانوادگی جزئی که داشته وارد منزل پدر زنش شده و در حضور مادر زن و خواهران زنش، همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از انجام قتل، به صورت مادر و پدرزنش اسپری اشک‌آور پاشیده و از محل متواری شده است.
 
سرهنگ جعفرزاده در این باره گفت: با تشکیل یک اکیپ ویژه نسبت به کنترل محل اختفای متهم متواری اقدام شد و سرانجام طی 72 ساعت متهم به قتل در یکی از روستاهای سراب دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دوران نامزدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن‌کشی با ضربات چاقوی آشپزخانه



اخبار حوادث -  زن‌کشی با ضربات چاقوی آشپزخانه

تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای واکاوی زوایای پنهان جنایت بامداد امروز شهرک شریعتی آغاز شد.

در ساعت 3 بامداد امروز (دوشنبه) ماموران کلانتری 105 خانی‌آباد از طریق دریافت پیامی از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع قتلی در یک منزل مسکونی در شهرک شریعتی قرار گرفتند.

ماموران پلیس با حضور در محل حادثه با پیکر خونین زنی حدودا 27 ساله به نام «مهناز» روبرو شدند که بر اثر اصابت پیاپی جسم برنده، جان خود را از دست داده بود؛ با توجه به تائید خبر مربوطه، بلافاصله ماموران کلانتری نسبت به اعلام وقوع قتل به قاضی کشیک قتل و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، اقدام کردند.

با حضور قاضی کشیک قتل در صحنه حادثه، ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که «مهناز» به دلیل اختلافات خانوادگی از سوی همسرش مورد اصابت چاقو قرار گرفته است که با بررسی‌های اولیه پزشکان تیم سازمان پزشکی قانونی، مشخص شد که این زن بر اثر اصابت هفت ضربه چاقو به ناحیه سینه و کمر به وسیله چاقوی آشپزخانه به قتل رسیده است.

بر اساس تحقیقات اولیه مشخص شد که این زوج دارای یک فرزند دختر یک ساله هستند که این طفل هنگام ورود پلیس و رویت جسد، در محل قتل حضور داشته است. همچنین همسر «مهناز» نیز مدتی است که دچار مشکلات کاری بوده است.

 در حال حاضر به دستور بازپرس شعبه 3 دادسرای جنایی، پرونده به همراه متهم دستگیر شده ، برای واکاوی زوایای دیگر قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.

اخبار حوادث - ایسنا