اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان یکسان سازی حقوق کارمندان دولت


سخنگوی دولت درباره یکسان سازی حقوق کارمندان دولت توضیح داد.

خبرآنلاین: سخنگوی دولت درباره یکسان سازی حقوق کارمندان دولت توضیح داد.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این باره توضیح داد: از اول فروردین کارمندانی که از فوق العاده بند 10 ماده 68 استفاده نکرده اند، از این بند برخوردار شوند.

وی درباره یکسان سازی حقوق کارمندان توضیح داد: شاید یکی از دلایل اینکه ما درباره تصویب بودجه 95 در مجلس اصرار داریم، موضوع تطبیق حقوق و همسان سازی کارمندان دولت است.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی اصرار دارد به جای تصویب بودجه سال 95، لایحه بودجه 2 ماهه کشور (دو دوازدهم) را از دولت دریافت و تصویب کند.


ویدیو مرتبط :
فرمول جدید دولت برای حقوق کارمندان | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان افزایش حقوق کارمندان دولت اعلام شد


معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی گفت: دولت مصمم است که افزایش ضریب ریالی را پس از تصویب لایحه سه دوازدهم در اسفند ماه سال جاری مصوب کند تا افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از فروردین ماه اعمال شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی گفت: دولت مصمم است که افزایش ضریب ریالی را پس از تصویب لایحه سه دوازدهم در اسفند ماه سال جاری مصوب کند تا افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از فروردین ماه اعمال شود.

رحیم ممبینی اظهار کرد: برای بودجه سال 92 قصد داریم پس از تصویب لایحه سه دوازدهم به عنوان قانون دریافت و پرداخت که بعد از 20 اسفند ماه صورت می‌گیرد با توجه به اختیارات دولت که از جمله آن افزایش ضریب ریالی است، افزایش این ضریب‌ها را در اسفند ماه به تصویب برسانیم.

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی ونظارت راهبردی رییس‌جمهوری تاکید کرد: با این اقدام افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت از فروردین ماه میسر خواهد بود.

وی با بیان این‌که رقم افزایش حقوق بستگی به وزن حقوقی هر فرد دارد، تاکید کرد:‌ اکنون میزان ضریب ریالی 805 است که 20 درصد به آن اضافه می‌شود.

ممبینی با بیان این‌که افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 91 در تیر ماه و در سال 90 در اردیبهشت ماه اعمال شد، اضافه کرد: دولت با هدف کمک به معیشت کارمندان در اجرای چنین تصمیمی مصمم است و آن را دنبال می کند.