اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان گفت و گوی تلویزیونی رئیس جمهور با مردم



اخبار,اخبار سیاسی , حسن روحانی

 

اخبار سیاسی - رییس جمهور دوشنبه شب به تلویزیون می آید

رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه عید سعید غدیر خم و در یک برنامه تلویزیونی به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

به گزارش ایرنا، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام والمسلمین روحانی دوشنبه شب (21 مهر ماه) و در پنجمین گفت و گوی زنده تلویزیونی ضمن ارایه گزارشی تازه از عملکرد دولت در حوزه های گوناگون، به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت و گو خواهد کرد.

«پرویز اسماعیلی» با اشاره به اینکه رییس جمهوری تاکنون 4 گفت وگوی زنده تلویزیونی، 4 نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی در کشورمان، 8 نشست خبری با اصحاب رسانه در استانها، 8 نشست خبری در خارج از کشور و بیش از 28 گفت وگوی رسانه ای مرتبط با سفرها داشته است، افزود: این حجم کم سابقه از ارتباط با خبرنگاران، نشانه ای از توجه به جایگاه ویژه رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی در همراستا کردن دولت و ملت برای توسعه ایران عزیز و تحقق آرمانهای مردم است.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در این گفت وگوی تلویزیونی به مهمترین مسایل کشور در حوزه های اقتصاد، سیاست خارجی، جامعه و فرهنگ می پردازد و مردم را در جریان رویکردها، عملکردها و آخرین اقدامات دولت در این زمینه ها قرار خواهد داد. 

اخبار سیاسی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
گفتگوی تلویزیونی رئیس جمهور، امشب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"فقط رئیس‌جمهور از زمان اجرای هدفمند‌كردن یارانه‌ها باخبر است"



فارس: فرماندار شاهرود گفت:‌ هیچ‌كس جز شخص رئیس جمهور از زمان دقیق اجرای هدفمند‌ كردن یارانه‌ها با خبر نیست.

 

مهدی بندرآبادی ظهر امروز در جلسه هدفمندكردن یارانه‌ها كه در فرمانداری شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: هیچ‌كس جز شخص رئیس جمهور از زمان دقیق اجرای هدفمند كردن یارانه‌ها با خبر نبوده و كسی هم منكر اینكه این كار باید انجام شود، نیست.

فرماندار شهرستان شاهرود خاطرنشان كرد: این طرح یكی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در اجرای بسته سیاستی تحول اقتصادی است كه سه سال و نیم پیش در دستور كار دولت و مجلس قرار گرفت.

وی ادامه داد: این طرح بعد از مرحله تصویب به مرحله اجرایی رسیده است و هیچ كس هم جز شخص احمدی‌نژاد از زمان دقیق اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها با خبر نیست.

فرماندار شهرستان شاهرود اضافه كرد: این حركت رئیس جمهور نشانه هوش و درایت وی بوده و به دلیل جلوگیری از احتكار و گران‌فروشی است كه احمدی‌نژاد زمان دقیق اجرای این طرح را اعلام نكرده است.

وی همچنین به واریز یارانه‌ها به حساب‌های شماری از مردم اشاره كرد و گفت: همانطور كه شاهد بودیم با اعلام زمان واریز یارانه‌ها به حساب خانواده‌ها، قیمت اجناس مختلف تا حدودی افزایش یافت و از جمله كالاهایی كه دچار تغییر قیمت شد می‌توان به روغن، قند و شكر اشاره كرد.

فرماندار شهرستان شاهرود تصریح كرد: در راستای اجرای این طرح، دستگاه‌های متعدد بسته‌های حمایتی را برای اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها تعریف كردند و این دستگاه‌ها تكالیفی را در زمان اجرای این طرح بر عهده دارند كه باید به بهترین شكل آن را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به روحیه احمدی‌نژاد و شناختی كه این مدت از وی به دست آورده‌ایم، به طور یقین كاری در مورد این طرح انجام می‌دهد كه همه را شگفت‌زده خواهد كرد.

بندرآبادی ادامه داد: این طرح به سمت حمایت از نیازمندان واقعی جامعه هدایت می‌شود.

فرماندار شهرستان شاهرود افزود: همه دستگاه‌های اجرایی بحث نخست كارشان باید اجرای هدفمندكردن یارانه‌ها باشد تا از هرگونه آسیب و خطری به جامعه در راستای اجرای این طرح جلوگیری شود.../فارس