اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان


مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت‌نام برای نقل و انتقال فرهنگیان به۱۰ خردادماه موکول شد؛ بر این اساس امکان انتقال موقت به پایتخت طبق شرایطی وجود دارد.

عصر ایران: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت‌نام برای نقل و انتقال فرهنگیان به۱۰ خردادماه موکول شد؛ بر این اساس امکان انتقال موقت به پایتخت طبق شرایطی وجود دارد.

سیدحسن حسینی، اظهار داشت: ثبت‌نام برای نقل و انتقال فرهنگیان که پیش از این قرار بود از تاریخ اول خرداد اجرایی شود، به دلیل آماده نبودن سایت به تاریخ 10 خرداد 95 موکول شد.
 
وی در پاسخ به این پرسش آیا امکان نقل و انتقال نیرو به شهر تهران وجود دارد؟ گفت: طبق ماده 65 قانون برنامه پنجم توسعه ورود نیرو به کلانشهرها ممنوع است.
 
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: انتقال موقت به کلان شهرها امکانپذیر است و برای شهر تهران در دوره ابتدایی به آموزگار زن نیاز داریم و در سایر پایه‌ها نیز امکان انتقال موقت نیروی مرد به پایتخت وجود دارد.
 
براساس این گزارش، شرایط و مقررات انتقال موقت بدین شرح است:
 
- دارا بودن حداقل سه سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 95 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی.
 
- مستخدمینی که در سال تحصیلی 96 - 95 جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش‌ و پرورش در دانشگاه‌های دولتی (غیر از علمی کاربردی و پیام نور) با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل باشند.
 
- همسر همکاران فرهنگی که برای ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز متقاضی انتقال موقت یا مأمور به تحصیل (مشمولان تبصره ذیل ماده 61 قانون مدیریت خدمات کشوری) باشد.
 
- متقاضیانی که به تشخیص کمیته برنامه‌ریزی منطقه و تأیید کمیته برنامه‌ریزی استان مبدا و مقصد دارای شرایط حاد و خاص باشند.
 
- افرادی که متقاضی انتقال به منطقه آزاد کیش (هرمزگان) هستند.
 
جدول زمان‌بندی نقل وانتقال نیز بدین شرح است:

 
- ثبت‌نام در سامانه و ارائه مدارک به امور اداری منطقه مبدا توسط متقاضیان از دهم خرداد تا 24 تیر 95.
 
- کنترل بررسی فرم‌های درخواست و امتیاز بندی متقاضیان و اعلام نظر در سامانه توسط آموزش و پرورش منطقه مبداء از تاریخ 16 خرداد تا 31 تیر 95.
 
- بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر توسط آموزش و پرورش مبداء از تاریخ 20 خرداد.


ویدیو مرتبط :
ثبت شرکت حمل و نقل بین المللی در ثبت رسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان اعلام شد



اخبار,اخبار اجتماعی,مسعود ثقفی

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ثبت‌نام نقل‌ و انتقال درون استانی به شهر تهران از ۲۴ مرداد آغاز می‌شود که متقاضیان باید درخواست انتقال خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند.

مسعود ثقفی با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان نقل و انتقال درون استانی شهر تهران از تاریخ 24 مرداد اظهار داشت:‌ متقاضیان تا 21 شهریور فرصت ارائه تقاضای خود را دارند و نتایج قطعی 25 شهریور اعلام می‌شود.

وی افزود: ایجاد توازن و رفع کمبود نیروی انسانی شاغل در واحدهای آموزشی و افزایش بهره‌وری و کارایی نیروی انسانی اهداف اصلی از نقل و انتقال درون استانی در شهر تهران است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: اصلی‌ترین عامل تحقق انتقال عدم نیاز واقعی مبدأ و تأیید اداره کل است.

ثقفی گفت:‌ مناطق 10 تا 19 و بخش روستایی منطقه 8 در دوره‌های ابتدایی در تمام جنسیت‌ها با کمبود آموزگار مواجه هستند. تمام مناطق با کمبود نیروی انسانی در جنسیت مرد در دوره‌های متوسطه مواجه هستند یعنی اولویت تخصیص نیرو در این جنسیت با مناطق 15 تا 19 و بخش روستایی منطقه 8 است.

وی با اشاره به اینکه تمام مناطق در دوره‌های اول و دوم متوسطه دارای تراکم بالای نیرو در جنسیت زن هستند، افزود: نسبت نیروی مازاد در این جنس و دوره در مناطق 1 تا 11 بسیار زیاد است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تأکید کرد: امکان نقل و انتقال در شهر تهران به شدت محدود خواهد بود و نقل و انتقال در بین مناطق 19گانه شهر تهران به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود و متقاضیان باید درخواست انتقال خود را از طریق نشانی WWW.ent.medu.ir ثبت کنند.

ثقفی درخصوص شرایط متقاضیان نقل و انتقال گفت:‌داشتن 5 سال سابقه خدمت رسمی یا پیمانی تا پایان شهریور ماه 1394، اخذ و ارائه ابلاغ رایانه‌ای برای سال تحصیلی جدید در منطقه مبدأ و نداشتن تعهد خدمت به منطقه مبدأ بخشی از شرایط متقاضیان برای نقل و انتقال است.

وی عنوان کرد: هر یک از متقاضایان واجد شرایط مجاز به انتخاب 3 منطقه به ترتیب اولویت هستند.

اخبار اجتماعی - تسنیم