اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان توزیع معرفی‌نامه‌های ارز دانشجویی در سال جدید



اخبار,توزیع معرفی‌نامه‌های ارزی,امور بورس و دانشجویان

زمان توزیع معرفی‌نامه‌های ارز دانشجویی در سال جدید

آخرین جزییات توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی

مدیر کل امور بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم با اشاره به درخواست 3364 نفر برای دریافت معرفی‌نامه ارز دانشجویی، گفت: توزیع معرفی‌نامه‌ها تا پایان اسفند ادامه دارد.

حسن مسلمی نایینی در گفت‌و‌گو باایسنا, با بیان اینکه 70 درصد درخواست‌های دریافت معرفی‌نامه ارز دانشجویی مورد تایید قرار گرفت، اظهارکرد: 1013 درخواست به علت نقص مدارک مورد تایید قرار نگرفته است.

به گفته وی، توزیع این معرفی‌نامه‌ها از 25 اسفندماه در 12 شهر شامل تهران، ارومیه، اهواز، اصفهان، تبریز،‌ رشت، زنجان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه، مشهد آغاز شده است و به مدت پنج روز کاری ادامه دارد.

مسلمی افزود: نوبت بعدی توزیع معرفی‌نامه‌های ارزی از 30 فروردین ماه 92 آغاز می‌شود. /خبرگزاری ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
پایان نامه دانشجویی رایگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی اعلام شد


معرفی نامه پنج هزار و 700 متقاضی دریافت ارز دانشجویی روز جمعه، 27 مردادماه در تهران و 12 شهرستان مختلف كشور توزیع خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: معرفی نامه پنج هزار و 700 متقاضی دریافت ارز دانشجویی روز جمعه، 27 مردادماه در تهران و 12 شهرستان مختلف كشور توزیع خواهد شد.

مدیركل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم روز چهارشنبه با اعلام این مطلب  گفت: توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی از طریق 30 موسسه اعزام دانشجو به خارج كه برای اینكار تعیین شده اند صورت خواهد گرفت.

'حسن مسلمی نایینی' با بیان اینكه هیچگونه تغییری در روند توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی ایجاد نشده است، خاطرنشان كرد: توزیع معرفی نامه ها مطابق برنامه زمان بندی شده قبلی دنبال می شود و افرادی كه قبلا در سامانه نشا ثبت نام كرده و موسسات موردنظر خود انتخاب كرده اند می توانند با مراجعه به این موسسات معرفی نامه خود را دریافت كنند.

وی ادامه داد: 30 موسسه در روز جمعه، 27 مردادماه توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی در تهران و شهرستان های ارومیه، اهواز، اصفهان، تبریز، تهران، رشت، زنجان، ساری، شیراز، كرمان، كرمانشاه، كیش و مشهد را برعهده دارند.

مسلمی یادآور شد: در شهر تهران نیز موسساتی در مناطق محمودیه، میرداماد، سعادت آباد، خیابان شریعتی، اشرفی اصفهانی، گیشا، خیابان ولیعصر، گاندی، فرمانیه و سهروردی برای توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی درنظر گرفته شده اند.

متقاضیان دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره اعزام با هزینه شخصی وزارت علوم (نشا) به نشانی http://nesha.msrt.gov.ir نسبت به ثبت نام و تشكیل پرونده خود به صورت الكترونیكی اقدام كنند.

اداره كل بورس برای تسهیل در دریافت معرفی نامه متقاضیان، موسساتی در سراسر كشور تعیین كرده است كه داوطلبان می توانند از طریق سامانه نشا نزدیك ترین موسسه را برای دریافت معرفی نامه انتخاب كنند و نیازی به مراجعه حضوری به وزارت علوم یا سازمان امور دانشجویان نخواهد بود.

به گفته مدیركل بورس و امور دانشجویان خارج، پس از ثبت درخواست متقاضیان در سامانه نشا، مدارك آنها توسط كارشناسان بررسی و نامه های مربوطه صادر می شود و سپس موسسات اعزام دانشجو كه در شهرهای تعیین شده، مستقر هستند معرفی نامه های دریافت ارز را در تاریخ های تعیین شده دراختیار متقاضیان قرار می دهند.