اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برداشت از حساب یارانه



 

زمان برداشت از حساب یارانه

یك مقام آگاه در وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش بینی ها برای اجازه برداشت مردم از حسابهای یارانه در فاصله زمانی بین دهم تا بیستم هر ماه است.

با تاكید بر اینكه هنوز هیچ مجوزی برای برداشت از یارانه‌ها صادر نشده است، اظهار داشت: بررسی اوج مراجعات به بانكها حكایت از این مسأله دارد كه این اوج مراجعه مربوط به بیستم تا پنجم هر ماه است.

وی افزود: بررسی این ترافیك زمانی، سبب شده تا زمانی در اواسط ماه همچون 10 تا 20 هر ماه برای برداشت از حسابهای یارانه در نظر گرفته شود تا ضمن جلوگیری از افزایش تراكم كاری در انتها و ابتدای هر ماه، امكان خدمات رسانی مطلوب تر از طریق شعب و سیستمهای خودپرداز فراهم شود.

این مقام آگاه با بیان اینكه مبالغ یارانه در نوبت اول به صورت علی الحساب خواهد بود گفت: یارانه اختصاص یافته مربوط به دو ماه است.


ویدیو مرتبط :
برداشت از حساب بدون حساب کردن ضامن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برداشت یارانه نقدی تیرماه



معاون سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه مرحله هفدهم سرپرستان خانوار یکشنبه هفته آینده هجدهم تیر از حساب های بانکی قابل برداشت است.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، سید جلال الدین عارفیان یادآور شد: یارانه این مرحله نیز همانند مراحل پیشین برای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است..... / تحلیل : عصر ایران