اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام تعرفه های خدمات درمانی جدید


شورای عالی بیمه و خدمات درمانی در آخرین نشست خود تصمیم گرفت که تعرفه های خدمات درمانی بخش دولتی و خصوصی اردیبهشت ماه 93 به مراکز درمانی کشور ابلاغ شود.

خبرگزاری ایرنا: در پنجاه و سومین نشست شورای عالی بیمه و خدمات درمانی که روز سه شنبه و با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان نظام پزشکی و یک نماینده از سوی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اعضای شورای عالی بیمه در این نشست در خصوص تعیین تعرفه های بخش های دولتی و خصوصی به اجماع رسیدند.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با ایرنا در این خصوص گفت: بسته نظارتی پس از تدوین به همراه تعرفه های تعیین شده تا پایان فروردین 93 به تصویب شورای عالی بیمه خواهد رسید و سپس در اردیبهشت ماه 93 به مراکز درمانی ابلاغ می شود.

وی افزود: در گذشته وقتی تعرفه ها را اعلام می کردند، به دلیل نبود نظارتهای لازم این تعرفه ها شکسته می شد و نارضایتی مردم را ایجاد می کرد و به همین خاطر تصمیم گرفته شد که همراه تعرفه ها بسته نظارتی نیز تدوین و پیوست شود.

وی با بیان این که، با تصویب پیوست نظارتی در شورای عالی بیمه گام موثری در نظارتهای لازم بر تعرفه ها برداشته خواهد شد یادآور شد: دولت تدبیر و امید درصدد است که هزینه را از جیب بیمار بکاهد و این مهم را بر عهده دولت قرار دهد.


ویدیو مرتبط :
تعرفه ی درمانی و آقای واس ماس - حتما ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام جزییات رشد تعرفه‌های خدمات درمانی



 اخبار پزشکی,خبرهای   پزشکی,بیمه‌های سلامت

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۱۰ درصدی تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۹۵ با موافقت هیئت وزیران خبر داد.

امیر مجلسی در گفت‌وگو با  ایسنا، افزود: در جلسه عصر روز گذشته دولت، با افزایش میانگین ۱۰ درصد به تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی در بخش دولتی، عمومی غیردولتی و خصوصی در سال ۱۳۹۵ موافقت شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه با حفظ میانگین رشد ۱۰ درصد، توزیع میزان افزایش در هر یک از موارد مذکور به تفکیک نوع خدمات (هتلینگ، دارو، تجهیزات، ویزیت وغیره) براساس مصوبه شورای عالی بیمه طی یک تا دو روز آینده با تشکیل جلسه مربوطه تعیین می شود و اکنون منتظر ابلاغ رسمی مصوبه آن از سوی دولت هستیم.