اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز پروازهای مستقیم لندن - تهران


مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، خبرداد: پروازهای لندن- تهران از نیمه دوم اسفند از سر گرفته می شود.

خبرگزاری صدا و سیما: مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، خبرداد: پروازهای لندن- تهران از نیمه دوم اسفند از سر گرفته می شود.

رضا جعفرزاده گفت: مسئولان شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز به سرپرستی مدیر توسعه شبکه پروازی آن شرکت با معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص از سرگیری پروازهای لندن- تهران دیدار و گفت و گو کردند.

وی افزود: طبق موافقتنامه موجود بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و انگلیس، طرفین مجاز به انجام سه تا 4پرواز در هفته بودند که شرکت بریتیش ایرویز از سال 89 پروازهای خود را به تهران قطع کرده بود.

جعفرزاده با بیان اینکه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تنها هفته ای سه پرواز در مسیر تهران- لندن انجام می داد که براساس مذاکره اخیر قراراست پروازهای لندن - تهران نیز توسط شرکت بریتیش ایرویز از نیمه دوم اسفندماه سال جاری به صورت  4پرواز در هفته از سرگرفته شود.


ویدیو مرتبط :
برقراری پروازهای مستقیم به عتبات از شهرستان سبزوار 02

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز پرواز مستقیم لندن - تهران


شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از سرگیری پروازهای مستقیم از لندن به ایران را تایید کرد.

خبرگزاری فارس: شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از سرگیری پروازهای مستقیم از لندن به تهران را تایید کرد.

به نوشته روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» ، شرکت «بریتیش ایر ویز» تایید کرده که پروازهای مستقیم از لندن به ایران را  بعد از 4 سال از سر می‌گیرد.

بریتیش ایر ویز اولین خطوط هوایی این کشور است که بعد از 4 سال این پیشنهاد را به ایران ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، مسافران پرواز مستقیم از فرودگاه هیثرو لندن (پایانه 5) به تهران بعد از راه اندازی خدمات 6 هفته‌ای  عملیاتی ، از 14 جولای قادر به پرواز به ایران هستند.

 قبل از رفع تحریم‌ها، خدمات دهی شرکت هواپیمایی ایران ایر در لندن به خاطر مشکل در بکارگیری بخش هوایی کشورهای اروپایی محدود شده بود و جهانگردان انگلیس مجبور بودند با پروازی غیر مستقیم از استانبول عازم ایران شوند.

«نیل کاترل» رییس بخش برنامه ریزی شرکت بریتیش ایر ویز با تایید این خبر گفت: «ایران دارای اقتصادی بزرگ و رو به رشدی است و به عنوان یک مقصد جهانگردی، چشم اندازهای جدید هیجان انگیزی دارد.»