اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز ثبت نام کلاس اولی ها


معاون وزیر آموزش و پرورش، آغاز زمان ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی آینده را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر آموزش و پرورش، آغاز زمان ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی آینده را اعلام کرد.

علی زرافشان گفت: ‌مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان که نتوانند استانداردهای لازم آموزشی را در مدارس رعایت کنند تعطیل و از ادامه فعالیت آن ها برای سال تحصیلی آینده جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد این مدارس در سال گذشته افزود: تعداد مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان بی کیفیت در هر استان متفاوت است و در بعضی از استان ها به پنج مدرسه دستور تبدیل وضعیت به مدرسه عادی دولتی را داده ایم.

زرافشان به نام‌نویسی دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده اشاره و تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی از اول خرداد انجام می شود و ثبت نام دانش آ‌موزان سایر پایه های تحصیلی بعد از اعلام نتایج امتحانات خرداد (۱۵ خرداد به بعد) ‌انجام می شود.

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه در همان مدرسه محل تحصیل انجام می شود و فقط دانش‌آموزان پایه های ورودی هفتم و دهم به دلیل تغییر مقطع تحصیلی نیاز به تغییر مدرسه خود دارند.


ویدیو مرتبط :
هشدار....!!!آغاز ثبت نام کلاس های جمع بندی مهندس دربندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها



اخبار,اخبار اجتماعی ,ثبت‌نام کلاس اولی‌ها

معاون وزیر آموزش و پرورش، آغاز زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی آینده را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران علی زرافشان معاون وزیر آموزش و پرورش، گفت: ‌مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان که نتوانند استانداردهای لازم آموزشی را در مدارس رعایت کنند تعطیل و از ادامه فعالیت آن‌ها برای سال تحصیلی آینده جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد این مدارس در سال گذشته افزود: تعداد مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان بی‌کیفیت در هر استان متفاوت است و در بعضی از استان‌ها به پنج مدرسه دستور تبدیل وضعیت به مدرسه عادی دولتی را داده‌ایم.

زرافشان به نام‌نویسی دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده اشاره و تاکید کرد: ثبت‌نام دانش آموزان اول ابتدایی از اول خرداد آغاز می‌شود و ثبت‌نام دانش آ‌موزان سایر پایه‌های تحصیلی بعد از اعلام نتایج امتحانات خرداد (۱۵ خرداد به بعد) ‌انجام می‌شود.

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: ثبت‌نام دانش آموزان میان پایه در‌‌ همان مدرسه محل تحصیل انجام می‌شود و تنها دانش‌آموزان پایه‌های ورودی هفتم و دهم به دلیل تغییر مقطع تحصیلی نیاز به تغییر مدرسه خود دارند.

 

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران