اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ریزگردها لرستان را تعطیل کرد


با ورود موج جدید ریزگردها از بعد از ظهر امروز به استان لرستان وضعیت کیفی هوای شهرستان های پلدختر، کوهدشت و رومشکان در وضعیت بسیارخطرناک قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: ورود موج جدید ریزگردها از بعد از ظهر امروز به استان لرستان وضعیت کیفی هوای شهرستان های پلدختر، کوهدشت و رومشکان در وضعیت بسیارخطرناک قرار گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت : هوا در شهرستان پلدختر در بعد از ظهر امروز به 21 برابر حد استاندارد و آلودگی هوا در شهرستان های کوهدشت و رومشکان به 14 برابر حد مجازرسید.

فتحی بیرانوند میزان ذرات معلق 2ونیم میکرون (پی ام 2 ) را در هوای پلدختر841 میکروگرم بر مترمکعب و میزان ذرات معلق با قطر 10 میکرون (پی ام 10 ) را 10 میکرون بر مترمکعب اعلام کرد .

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: براساس پیش بینی هواشناسی ،به علت وزش باد ، فردا ازشدت آلودگی هوا دراستان کاسته شده وازروز سه شنبه با ورود سامانه بارشی وضعیت به حالت عادی بر می گردد.

آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان هم لحظاتی پیش گفت: به علت آلودگی هوا ، کلیه مدارس ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان درشهرستان های پلدختر و رومشکان ، فردا تعطیل است .


ویدیو مرتبط :
بهنوش بختیاری: نفهمیدم چرا عشق تعطیل نیست، تعطیل شد؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزگردها مدارس نوبت صبح ایلام را تعطیل کرد



اخبار,اخبار اجتماعی,ریزگردها

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام از تعطیلی مدارس نوبت صبح در 8 شهرستان استان به‌علت شدت ریزگردها خبر داد.»

«جبار قبادبیگی»، منطقه‌ی ایلام،اظهار کرد: به‌علت شدت ریزگردها و بنا بر تصمیم آموزش و پرورش و مدیریت بحران استان همه‌ی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های استان به استثنای مدارس دره‌شهر و آبدانان تعطیل است.

هم‌اکنون هوای ایلام 21 درجه سانتیگراد بالای صفر است و ریزگردها آسمان آرام ایلام را در بر گرفته‌است.

اخبار اجتماعی - ایسنا