اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان: به تختی آمدم تا دایی تنها نباشد


محمد رویانیان گفت: به عنوان هوادار پرسپولیس و تنها نبودن دایی به ورزشگاه تختی آمده بودم.

ایسنا: محمد رویانیان گفت: به عنوان هوادار پرسپولیس و تنها نبودن دایی به ورزشگاه تختی آمده بودم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از میانه‌های بازی به همراه بابک زنجانی و رئیسی‌کیا از ورزشگاه تختی خارج شد اظهار کرد: به خاطر اینکه دایی دو جلسه محروم بود، آمده بودم در کنار او باشم و امروز به عنوان یک هوادار پرسپولیس آمدم که بازی تیم را از نزدیک ببینم. امیدوارم برتری آنها تا پایان بازی ادامه داشته باشد.

او از پاسخ دادن به سایر سوالات خودداری کرد و گفت: فعلا صحبتی ندارم.

رویانیان که در نیمه نخست در کنار علی دایی نشسته بود، در نیمه دوم کنار بابک زنجانی و رئیسی‌کیا نشسته بود.

تماشاگران پرسپولیس در نیمه دوم شروع به شعار دادن علیه قلعه‌نویی کردند اما سرمربی پرسپولیس که در جایگاه ویژه نشسته بود با حرکت دست به تماشاگران اشاره کرد که به این شعارها ادامه ندهند و آنها هم شروع به تشویق تیم پرسپولیس کردند.

هواداران پرسپولیس همچنین با تشویق شیرینی علیه ماجدی شعار دادند و او هم قصد داشت نشان دهد که از این شعار تماشاگران راضی نیست.

کریم باقری هم که در طول این بازی و بازی گذشته در غیاب علی دایی وظیفه هدایت بازیکنان کنار زمین را برعهده داشت، با شعار باقری کانتونا تشویق شد.


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ مصاحبه جنجالی علی دایی علیه رویانیان-تو رفتنی هستی،امثال دایی و کریمی می مانند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان پس از راه ندادن هدایتی به پرسپولیس: پروین نگران نباشد مشکلات مالی را حل می‌کنیم



باشگاه پرسپولیس , محمد رویانیان , وزیر ورزش و جوانان

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «می‌دانم پروین دلش برای پرسپولیس می‌سوزد اما به ایشان می‌گویم که نگران مشکل مالی نباشد چون آن را حل می‌کنیم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، محمد رویانیان در خصوص شایعه مشکلاتش با علی پروین اظهار داشت: «نظر پروین برای من محترم است و هیچ وقت پروین را رها نمی‌کنم. از وی سپاسگزارم که دلش برای پرسپولیس می‌تپد اما نباید در خصوص مالی پرسپولیس نگران باشد، چرا که مشکل را حل می کنیم.»

رویانیان در خصوص بازگشت هدایتی به پرسپولیس گفت: «می‌دانم عاشق پرسپولیس است و مثل همه بزرگان و پرسپولیس برای من محترم است، اما در صورتی که ما بخواهیم عضو جدیدی به باشگاه اضافه کنیم باید مراحل خودش را طی کند چون قوانین و راهکار خودش را دارد. در این باره باید وزیر ورزش و جوانان نظرش را بدهد و سپس درباره آن بحث کرد.»

وی در مورد بازی تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: «تیم ملی کشورمان فردا بازی تشریفاتی مقابل قطر دارد اما چشم‌انتظار پرچم‌های سه رنگ ایران در ورزشگاه است، چشم انتظار هوادارانی که باید بیایند و تیم ملی را تشویق کنند تا در مرحله دوم برای راه‌یابی به جام جهانی بچه‌ها روحیه داشته باشند. من از همه هواداران قرمز و آبی می‌خواهم که حضور پر رنگی در ورزشگاه آزادی داشته باشند تا به یک پیروزی شیرین مقابل قطری‌ها برسیم. بچه‌های ملی‌پوش ما استحقاق حمایت و موفقیت را دارند.»