اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویانیان: بازی با میلان یک دیدار ملی است


محمد رویانیان پس از توافق قطعی با باشگاه آ.ث.میلان و تیم ستارگان میلان به منظور برگزاری بازی خیریه و به یاد ماندنی ستاره‌های پرسپولیس و میلان در هفتم آذر ماه، دقایقی پیش در فدراسیون فوتبال با علی کفاشیان دیدار و گفتگو کرد و خواهان همکاری و مشارکت همه جانبه فدراسیون و سازمان لیگ در امر برگزاری این بازی شد.

سایت رسمی پرسپولیس: محمد رویانیان پس از توافق قطعی با باشگاه آ.ث.میلان و تیم ستارگان میلان به منظور برگزاری بازی خیریه و به یاد ماندنی ستاره‌های پرسپولیس و میلان در هفتم آذر ماه، دقایقی پیش در فدراسیون فوتبال با علی کفاشیان دیدار و گفتگو کرد و خواهان همکاری و مشارکت همه جانبه فدراسیون و سازمان لیگ در امر برگزاری این بازی شد.

محمد رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: یک ماه است که با آقای فرانکو باره سی نماینده ستارگان میلان، بخش بین‌الملل باشگاه آ.ث.میلان و شرکت میران درباره این بازی در حال مکاتبه و مذاکره هستیم. خوشبختانه این پیگیری‌ها به نتیجه رسیده و ما با آنها به توافق نهایی و کتبی دست پیدا کردیم. در این راستا باید تا پایان هفته جاری به تعهدات خود عمل نموده و 70 درصد مبلغ مورد توافق را پرداخت نمائیم تا همه چیز طبق برنامه پیش برود. تیم میلان با نفرات شناخته شده و شاخصی به ایران سفر می‌کند و این بازی می‌تواند جذابیت‌های بسیاری داشته و از جهات مختلف تاثیرگذاری خود را داشته باشد. این بازی یک دیدار ملی خواهد بود. ما برای برگزاری این دیدار نیاز به همکاری و مساعدت همه جانبه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ نیاز داریم. من چندین بار با آقای تاج و معاونین ایشان جلسه و گفتگو داشتم و جا دارد از سازمان لیگ و باشگاه‌هایی که ما را در قطعی شدن زمان برگزاری این بازی یاری و همراهی کردند، تقدیر و تشکر کنم.

در دیدار امروز با آقای کفاشیان نیز درخواست کردم از تجربیات و توان ارکان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در امر برگزاری بازی‌های بزرگ، بهره‌مند شویم و بتوانیم تا استفاده از تجارب مسوولان این دو مجموعه در امر برگزاری مسابقات، این بازی را به خوبی برگزار نمائیم.

آقای کفاشیان با نگاهی ملی و مثبت، قول همه گونه همکاری را دادند که جا دارد از ایشان نیز تشکر نمایم. بنده معتقدم باشگاه پرسپولیس و دیگر باشگاه‌ها، جزئی از زیر مجموعه فدراسیون فوتبال هستند و باید در کارهای بزرگ با همکاری و تعامل، کارها را پیش برد تا بهترین خروجی را داشته باشد.

وی ادامه داد: ما علاوه بر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، قطعا با وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه آزادی، هیأت فوتبال استان تهران و رسانه‌ها نشست‌هایی خواهیم داشت و نیاز به تعامل و همکاری با بخش‌های مختلف را داریم.

ما می‌خواهیم در این بازی از پیشکسوتان تاریخ پرسپولیس تجلیل و قدردانی نموده و بازی یادبود و خداحافظی ویژه‌ای برای مهدی مهدوی‌کیا برگزار کرده و از بزرگانی چون علی دایی، کریم باقری، وحید هاشمیان و ... تجلیل نمائیم. اینها در میادین ملی و بین‌المللی افتخارات بزرگ و کم نظیر و بعضا بی‌نظیری را برای فوتبال کشورمان به ارمغان آورده‌اند و شایسته بهترین تجلیل‌ها هستند. در حال حاضر بنده تمرکز خود را روی پرداخت مبلغ مورد توافق و امضای قرارداد با حامی مالی گذاشته‌ام و همکارانم در باشگاه سایر مسائل را پیگیری می‌کنند. در این شرایط لازم دانستم با رئیس فدراسیون فوتبال هم دیدار و گفتگو داشته باشم و ضمن تقدیر از سازمان لیگ و سایر باشگاه‌ها، خواهان مشارکت و همکاری همه جانبه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با پرسپولیس شوم.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از نگاه مثبت رسانه‌ها نسبت به چنین رویدادی تشکر نمایم و بگویم واکنش مثبت رسانه‌ها نسبت به چنین دیدارهایی باعث ترغیب ما شده و امیدواریم بتوانیم با کسب تجربیات ارزشمند از برگزاری این مسابقه، دیدارهای بزرگ دیگری برگزار نمائیم.

رویانیان تصریح کرد: ما در دی ماه امسال با تیم روبین کازان روسیه که در سال‌های اخیر تجربه بازی در لیگ اروپایی را داشته، بازی دوستانه برگزار می‌کنیم و ضمن تکریم بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس در این بازی‌ها، طبق رسالت فرهنگی و اجتماعی که بر عهده خود می‌دانیم، اهداف خیرخواهانه و ورزشی را پیگیری می‌نمائیم.


ویدیو مرتبط :
دعوت رویانیان از مردم برای بازی مقابل میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: 7 آذر با میلان بازی می‌کنیم/ قلعه‌نویی با تغییر تاریخ بازی استقلال موافقت کرد



محمد رویانیان ,بازی پرسپولیس با میلان

رویانیان: 7 آذر با میلان بازی می‌کنیم/ قلعه‌نویی با تغییر تاریخ بازی استقلال موافقت کرد

محمد رویانیان از برگزاری دیدار دوستانه پرسپولیس با ستارگان میلان در تاریخ 7 آذر خبر داد و از باشگاه استقلال، سازمان لیگ و ورزشگاه آزادی برای انجام این بازی درخواست همکاری کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حضور تیم ستارگان میلان برای برگزاری بازی دوستانه با سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: ما از ابتدا دنبال جلب نظر میلانی‌ها برای برگزاری این بازی دوستانه بودیم اما به موانعی خوردیم که به خاطر زمان بازی توافقات را به عقب می‌انداخت. دفعه اول تاریخ پیشنهادی آنها با ایام تاسوعا و عاشورا همزمان بود و از آنها خواستیم که تاریخ دیگری پیشنهاد دهند.

او ادامه داد: تاریخ بعدی که از سوی آنها پیشنهاد شد 7 آذر بود اما با توجه به اینکه در آن روز استقلال با گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی بازی دارد، باید هماهنگی‌هایی با این باشگاه و سازمان لیگ انجام می‌دادیم به همین خاطر من با قلعه‌نویی صحبت کردم و او هم با بزرگواری موافقت کرد و به من گفت مشکلی ندارد که بازی استقلال شنبه 9 آذر برگزار شود. اما نگران بود که بازی‌های استقلال بعد از آن فشرده برگزار شود.

رویانیان گفت: ما از سازمان لیگ هم درخواست کردیم که تاریخ مناسبی برای بازی استقلال تعیین کند و همچنین از ورزشگاه آزادی می‌خواهیم در این رابطه با ما همکاری کند. ضمن اینکه یک نامه رسمی از قول بنده به فتح‌الله‌زاده ارسال شده است و امیدواریم با همکاری دوستان، دیدار خیریه با ستارگان میلان برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از نظر مالی با میلانی‌ها به توافق رسیده‌اید یا خیر، گفت: آنها شرایط خود را گفته‌اند و ما هم در این رابطه به آنها پاسخ داده‌ایم. از هر نظر آمادگی برگزاری این دیدار را داریم.

 

به هرحال حضور ستارگان میلان با استقبال هواداران ایرانی مواجه می‌شود و می‌توانیم با همکاری برخی از نهادها و ارگان‌ها این بازی را به درآمدزایی برسانیم که در نهایت بازتاب خوبی برای فوتبال ایران خواهد داشت. ضمن اینکه تقارن احتمالی این بازی با سالروز بازی ایران و استرالیا که 8 آذر است باعث می‌شود ما بتوانیم در این بازی از ستارگان ملی هم قدردانی کنیم.

او با اشاره به اینکه باشگاه روبین‌کازان هم به دنبال انجام بازی دوستانه با پرسپولیس است، گفت: کازانی‌ها به باشگاه نامه زدند و می‌خواهند در تعطیلات نیم فصل لیگ خود به ایران بیایند و دیدار دوستانه‌ای با پرسپولیس داشته باشند. ما هم خوشحال می‌شویم که از آنها میهمان‌نوازی کنیم. فعلا برنامه‌های دو باشگاه برای تاریخ برگزاری این بازی مشخص نیست.

رویانیان درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال هم گفت: مجیدی بازیکن توانمند و بااخلاقی بود که همیشه به تیمش غیرت داشت و با مدیریت خود سعی می‌کرد حاشیه‌ای در استقلال به وجود نیاید که این هم از ویژگی‌های بارز اوست. قدرت تملش هم خیلی بالا بود و من همیشه برای او احترام قایل هستم. /ایسنا