اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روزنامه آسمان رفع توقیف می‌شود



اخبار,اخباراجتماعی,روزنامه آسمان


اخباراجتماعی  - روزنامه آسمان رفع توقیف می‌شود

قاضی کشکولی گفت: روزنامه آسمان که چندی پیش توقیف شده بود هفته آینده و بر اساس حکم دادگاه رفع توقیف می‌شود.

قاضی محمد‌رضا محمدی کشکولی قاضی شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: هفته آینده در دادگاه مطبوعات به پرونده روزنامه آسمان رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: بر اساس آنچه از محتویات پرونده بر می‌آید این روزنامه هفته آینده رفع توقیف خواهد شد. 

 

 اخباراجتماعی  - فارس


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزنامه آسمان رفع توقیف شد



اخبار,اخبار اجتماعی  , روزنامه  آسمان

وی همچنین اعلام کرد: حکم صادره پس از قطعیت، هفته گذشته به موقع اجرا گذاشته شد و پرونده روزنامه «آسمان» در دادستانی تهران مختومه شد.

روزنامه «آسمان» با مدیرمسوولی عباس بزرگمهر رفع توقیف شد.

 روزنامه «آسمان» به مدیر مسوولی عباس بزرگمهر که بیش از یک سال و نیم است توقیف شده بود، هفته گذشته از سوی دادستانی تهران رفع توقیف شد و قرار است طی روزهای آتی مجددا به کارش ادامه بدهد.

 

جمال خندان کوچکی - وکیل روزنامه «آسمان» - در این زمینه به ایسنا گفت:‌ اسفند ماه سال 92 روزنامه «آسمان» پس از مدت کوتاهی از انتشار اولین نسخه خود از سوی دادستانی تهران توقیف شد. این روزنامه به اتهام انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی درخصوص انعکاس گزارش گردهمایی اساتید و دانشجویان دهه 60 رشته حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، توقیف شد و سرانجام در شهریور ماه سال 93، شعبه 79 دادگاه وقت کیفری استان تهران، عباس بزرگمهر - مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه «آسمان» - را به دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

وی همچنین اعلام کرد: حکم صادره پس از قطعیت، هفته گذشته به موقع اجرا گذاشته شد و پرونده روزنامه «آسمان» در دادستانی تهران مختومه شد.

خندان در پایان گفت: اکنون آقای بزرگمهر به عنوان مدیر مسوول روزنامه «آسمان» درصدد تأمین اعتبارات مالی لازم و جمع‌آوری همکاران مورد نظر برای انتشار مجدد این روزنامه است که ان‌شاءالله به زودی و طی روزهای آتی مجدداً این روزنامه با تحریریه جدید منتشر می‌شود و «آسمان» دوباره آفتابی خواهد شد.

 

 اخبار اجتماعی  -  ایسنا