اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهبری‌فرد و قاسم دهنوی آشتی کردند


بهروز رهبری‌فرد و قاسم دهنوی در اردوی قرمزپوشان با یکدیگر آشتی کردند.

فارس: پس از پیوستن قاسم دهنوی به پرسپولیس یکی از پیشکسوتانی که به انتقاد از انتقال دهنوی به پرسپولیس پرداخت بهروز رهبری‌فرد بود و بارها در مصاحبه‌اش اعلام کرد که این بازیکن در حد پرسپولیس نیست و حتی بارها درگیری لفظی شدیدی نیز بین این دو نفر پیش آمد اما قاسم دهنوی امشب در هتل محل اقامت پیشکسوتان پرسپولیس حضور پیدا کرد و با پادرمیانی مهدی فنونی‌زاده با بهروز رهبری‌فرد آشتی کرد.

این دو نفر روی همدیگر را بوسیدند و دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند. همین موضوع باعث شد تا سایر پیشکسوتان به تشویق رهبری‌فرد و دهنوی بپردازند.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای قاسم دهنوی از راه دور در بازی استقلال پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تقلید نوروزی از رهبری‌ فرد برای آشتی


مهاجم پرسپولیس با دسته گل به تمرین تیمش رفت تا با یحیی گل‌محمدی آشتی کند.

خبرآنلاین: مهاجم پرسپولیس با دسته گل به تمرین تیمش رفت تا با یحیی گل‌محمدی آشتی کند.

 هادی نوروزی که چند روز قبل در جلسه فنی با یحیی گل محمدی جر و بحث کرد و از سوی سرمربی اخراج شد، امروز با دسته گل به تمرین پرسپولیس رفت تا با یحی آشتی کند.

 او پس از تمرین دسته گل را به یحیی داد و بازیکنان هم برای آن‌ها دست زدند. تماشاگران هم شعار می‌دادند: «پرسپولیس قهرمان؛ اتحاد، اتحاد.» بردن دسته گل به تمرین پرسپولیس، کاری بود که سال ها قبل بهروز رهبری‌فرد انجام می‌داد.

 او هر وقت با علی پروین مشکل پیدا می کرد و اخراج می‌شد، با گل و شیرینی به تمرین می‌رفت و با پروین آشتی می‌کرد.